Uudised

November 10, 2023

Fanaatikud: konkurentsieelis USA spordiennustuste turul

Erik Kask
WriterErik KaskWriter
ResearcherPriya PatelResearcher

Lugemisaeg: 3 minutit

Fanaatikud: konkurentsieelis USA spordiennustuste turul

LiveScore Groupi tegevjuhi Sam Sadi sõnul on Fanaticsil olemas tööriistad, et USA spordiennustuste turul kahe suure uustulnuka võidujooksus esikohale jõuda. Rääkides iGaming 2024: iGaming tulevik, tõi Sadi esile Fanaticsi meeskonna suurepärased teadmised ja kogemused, mis annab neile märkimisväärse konkurentsieelise konkurentide ESPN Beti ees.

Fanaatikute konkurentsieelis

Sadi usub, et Fanaticsil on paremad võiduvõimalused, kuna nad mõistavad tööstust. Paljud nende juhid, juhtkonnad ja insenerimeeskonnad on pärit Sky Betist, mis annab neile teadmised maailmatasemel spordiennustuse loomiseks. Fanatics on valmis olema kannatlik ja ehitama kogu ökosüsteemi tükkhaaval, tagades, et iga komponent on oma klassi parim.

ESPN Beti väljakutsed

Teisest küljest väljendas Sadi kahtlust ESPN Beti eduvõimaluste suhtes, välja arvatud juhul, kui nad tegelevad Barstooliga seotud raskustega ega investeeri palju tehnoloogiasse. Ta rõhutas, kui oluline on mõista, mis on puudu, ja olla kannatlik, et nendest väljakutsetest üle saada.

Spordikihlvedude lähenemise tulevik

Sadi käsitles ka spordiennustuse konvergentsi teemat, tuues välja selle valdkonna innovatsioonipotentsiaali. Ta märkis, et paljud tehnoloogilised ressursid on praegu keskendunud ülereguleeritud tööstuses nõuetele vastavuse säilitamisele, mis piirab innovatsiooni tehtavaid investeeringuid. Ent konvergentsi kaasamisel täielikult omavasse ökosüsteemi on arenguruumi ja võimalus midagi muuta.

Mängija kaasamine ja hoidmine

Üritusel arutati ka mängijate kaasamist, hoidmist ja lojaalsust. Kwiffi CRM-i juht Joanna Beaton rõhutas isikupärastatud kogemuste tähtsust mängijate hoidmisel. Ta rõhutas vajadust mõista mängijate profiile ja kasutada andmeid kohandatud sissepääsuteekondade loomiseks.

Adrian Căpriţă, Superbeti CRM-i ja VIP-direktor, kordas keskendumist säilitamisele ning rangematest reeglitest ja sissemaksepiirangutest tulenevatele väljakutsetele. Ta rõhutas vajadust eristuda küllastunud turul ja luua lojaalsust positiivsete kogemuste kaudu.

Tom Dyson, EveryMatrixi mängude hallatavate teenuste juht, arutas bränditurunduse rolli mängijate hoidmisel. Kuigi kaubamärgi tuntus on oluline, usub Dyson, et toode ja üldine kogemus on mängijate kaasamisel ja hoidmisel võtmetähtsusega.

Võtmed kaasavõtmiseks

  • Fanaticsil on USA spordiennustuste turul konkurentsieelis tänu oma suurepärastele teadmistele ja kogemustele
  • ESPN Bet seisab silmitsi väljakutsetega, millega tuleb edu saavutamiseks tegeleda
  • Spordikihlvedude lähenemine pakub võimalusi uuendusteks
  • Isikupärastatud kogemused ja positiivsed esialgsed kogemused on mängijate hoidmiseks üliolulised
  • Brändi turundus on oluline, kuid toode ja üldine kogemus on mängijate hoidmisel võtmetähtsusega

Kokkuvõtteks võib öelda, et Fanaticsil on suuremad võimalused USA spordiennustuste turul esikohale tõusta. Nende arusaam tööstusest ja valmisolek investeerida tehnoloogiasse ja luua maailmatasemel spordiennustus annab neile ESPN Beti ees olulise eelise. Mõlemad ettevõtted peavad aga keskenduma mängijate kaasamisele, hoidmisele ja positiivsete kogemuste pakkumisele, et kasvatada lojaalsust üha tihedama konkurentsiga turul.

About the author
Erik Kask
Erik Kask
About

Sügavalt juurdunud Eesti digirevolutsiooni ja mängukirglikkusega on Erik Eesti-kesksete online-kasiino juhendite taga olev pioneeri. Tema töö sujuvalt põimib kohalikku võlu rahvusvaheliste mängustandarditega, võites mängijate usaldust.

Send email
More posts by Erik Kask
undefined is not available in your country. Please try:

Viimased uudised

Kääbus ja draakonid: Pragmaatilise mänguga ootab põnev seiklus
2024-05-19

Kääbus ja draakonid: Pragmaatilise mänguga ootab põnev seiklus

Uudised