Eesti
onlinecasinorank.ee
  • Kasiinod riikide kaupa
  • Kasiinoboonus
  • Tasuta keerutuste boonus
  • Kasiinomängud
  • Sissemakseviisid
  • Uudised
Menu
Online Casino
Eesti

Crapsi ülevaade Mängi ja võida Craps Online

Uudised

2021-05-22

Eddy Cheung

Craps kuulub kõige lõbusamate mängude hulka mis tahes kasiino korrusel. Seda lauamängu mängitakse kahe täringu ja mitme žetooniga, kus osaleb kuni kakskümmend mängijat. Kuid tänu tehnoloogiale saavad mängijad nüüd võrgus olevate kräppide abil kogeda krapsude mängimise põnevust kõikjal ja igal ajal. Niisiis, selles jama ülevaadete postituses vaadatakse, kuidas selles lõbusas mängus mängida ja võita.

Crapsi ülevaade Mängi ja võida Craps Online

Mis on Craps?

Craps on lauamäng, mida mängitakse mängude kaupa, kus mängijad vahetavad kordamööda täringut. Peamine eesmärk on ennustada, millist täringut veeretaja veeretab. Mäng algab sellega, et mängijad teevad täringu esimesel viskel panuseid, mida mõnikord nimetatakse ka “Tule välja”. Siin otsustavad mängijad, kas täring saab 11 või 7 (Pass Bet) või 2, 3 või 12 (Don't Pass Bet).

Panustamisvoor peatub, kui täringu koguväärtus on 11 või 7 (loomulik) või 1, 3 või 12 (craps). Kui täringu väärtus on 10, 9, 8, 7, 6, 5 või 4, saab väärtusest punkt, mis algab järgmise etapiga.

Crapsi tabeli paigutus

Enne craps-panuse tegemist teie lemmik veebikasiino, on ülitähtis õppida tabeli paigutuse kohta mõnd asja. Õnneks selgitab enamik elavaid vahendajaid teile seda õnnelikult.

Standardse craps-laua vasakul ja paremal küljel on kaks sarnase mustriga külge. Huvitaval kombel pole kummalgi poolel mängude erinevust. Pigem muudab disain suurema hulga mängijate jaoks sarnase laua kasutamise sujuvaks. See hõlbustab ka pitbossidel laua haldamist tihedate mängude ajal.

Allpool on muud tavalised panused, mida saate teha craps-lauale peale Pass-panuse ja Ärge lubage panust:

  • Tule - See panus on üsna sarnane Pass-panusega. Seda ei saa aga teha Come Out Rolli ajal. Kui punter veeretab 7 või 11, maksab Come kihlvedu kohe välja. Ja kui veeretatakse 12, 3 või 2, kaotab Come kihlvedu. Kui see on erinev number, saab sellest automaatselt punkt. Punkti numbri uuesti veeretamine enne seitsmenda laskmist võib samuti võita Come panuse.

  • Ära tule - Nagu nimigi vihjab, on „Tule tulemata“ panus „Tule“ panuse vastas. Ainus sarnasus on see, et mõlemaid ei saa teha Come Out Rollis. See tähendab, et mängijad saavad panustada või laskur veereb mitte-tule panuses 12, 3 või 2. Ja kui rullitakse mõni muu number, saab sellest punkt. Ilmselt loodate 7-le.

  • Põld - Seda tüüpi ennustuste puhul ennustavad võistlejad, kas laskur paneb 11, 10, 9, 8, 4 või 3 välja. The Fieldi kihlveo hea külg on see, et võite täringutele panustades oma raha kahekordistada või kolmekordistada. lööb 12 või 2.

Veebis Craps House Edge

Crapsides peaksite ootama erinevate panuste jaoks erinevaid majaeeliseid. Näiteks Pass ja Come'i panuste majaeeline on 1,41%, samas kui Don't Pass ja Don't Come on mängurisõbralikumad, 1,36%. Üllataval kombel panuste panemisele 4-le, 10-le, 5-le või 9-le ja 6-le või 8-le on maja nulliserv. Üldiselt pakub krapsimäng mängijatele üht kõige tulusamat võimalust kerget raha teenida.

Järeldus

Pärast selle crapsi ülevaadepostituse lugemist peaks teie esimene craps-panus olema ühe kliki kaugusel. Enne seda võtke aga aega ja õppige ära craps house edge, koefitsiendid ja väljamaksed. See võimaldab teil rakendada parimat panustamise strateegiat, olenevalt mängunõuetest. Lõpuks, ja mis kõige tähtsam, mängige online-krapsimängu, kasutades raha.

Craps
Avatar
AUTHOREddy Cheung

Kasiinoreklaam

--
null Country FlagCheckmark
Mängi kohe
-

Viimased uudised

Teave
Privacy policy
Arvustused
Mängujuhendid
Uudised
© onlinecasinorank.ee 2021