Craps Online'i mÀngimine
Crapsi armastajad saavad vÔrgutegevusse siseneda, leides vÔrgumÀnge, mis pakuvad mÀngu ja registreeruvad neile. Kui nad on registreerunud, peavad nad tegema tagatisraha, seejÀrel suunama otse crapsi tabelisse, kus nad saavad kohe mÀngida.
Isegi varasemate hasartmÀngude kogemuste korral peavad mÀngijad tutvuma konkreetse kasiino reeglitega, mida nad mÀngivad. iga rulli vÔi mitme rulli kohta.
Ăldiselt aga algab mĂ€ng, kui paneb oma panused tulemustesse, mida nad ootavad, et valtsitud tĂ€ringute paari ĂŒlemised kĂŒljed sisse lĂŒlitada. Erinevalt tĂ€nava craps, kus inimesed mĂ€ngivad ĂŒksteise vastu, mĂ€ngitakse online-kasiino crapsi maja mĂŒĂŒja vastu. Kui panus on asetatud, rullub edasimĂŒĂŒja kaks tĂ€ringut ja tulemus kuvatakse kohe.
Online-mÀngija saab ka tÀringut, et mÀngida tÀringut, toimides tavaliselt kui laskurit mÀngides. Kui mÀngija selles rollis mÀngib, peavad nad enne vooru algust panustama Pass / Don't Pass (vÔida / Àra vÔida).
Online Craps reeglid
MĂ€ngus on mitmeid reeglite erinevusi majast maja, kuid on neid, mis kehtivad peaaegu kĂ”igis majades. MĂ€ngijad saavad mĂ€ngida laskurirolle vĂ”i valida, kas nad mĂ€ngivad ilma pildistamiseta. Need, kes ei soovi laskuri reeglit kasutada, peavad ootama, kuni edasimĂŒĂŒja nupp on sisse lĂŒlitatud.
See viitab sellele, et mĂ€ng on âpunktiâ ĂŒmmargustel ja vĂ€listel panustel. Punkt on ĂŒks crapsi vooru kahest etapist; teine etapp on tuntud kui âTule vĂ€ljaâ. MĂ€ngu algab laskur, kes valib kausilt kaks tĂ€ringut.
Valitud tĂ€ringud valatakse seejĂ€rel ĂŒhe visaga. Ăldjuhul eeldatakse, et mĂ”lemad tĂ€ringud tabavad seina, et tagada nende vĂ€him aktsepteeritav jĂ”ud. Kui ainult ĂŒks sureb seinale, jĂ€tkatakse ringi, kuid antakse hoiatus. Kui kumbki ei sure seina vastu, tĂŒhistatakse ring ja mĂ€ng liigub jĂ€rgmisele rullile. Korduv seinakatkestus vĂ”ib pĂ”hjustada diskvalifitseerimist.
VÀljamaksed tehakse igas rullis, sÔltuvalt iga mÀngija panusest. Kui ennustused asetatakse rea tulemustele, registreeritakse iga vooru tulemus iga rullimise jÀrel.
Crapsi pÔhistrateegia
VÔrgustikud, olgu need siis vÔrgus vÔi offline, on ÔnnemÀng. See kehtib veelgi tÀpsemini, kui vÔrgus mÀngitakse, sest mÀngijad ei suuda kontrollida seda jÔudu, millega nad tÀringut rullivad. See tÀhendab, et vÔidakse proovida mÀngustrateegiat leida, valides, kuhu nad mÀngu sattuvad.
Laskja rolli vÀljamaksmine ja panuse ootamine, kui mÀng on juba punkti jÔudnud, on alati suurepÀrane strateegia kihla vedamiseks. See vÔimaldab mÀngijal vÀltida kohustuslikku panustamist, mis laskuril peab olema, mis omakorda tÀhendab, et vÔitnud serv suureneb.
JĂ€llegi vĂ”ivad mĂ€ngijad valida, kas panustada rullide seeria asemel ĂŒhe rulliga. Kuna kĂ”igil tĂ€ringupaaridel on vĂ”rdne vĂ”imalus tulla ĂŒles, siis rullide seeria panustamine tĂ€hendab, et soovitud tulemustel on suurem tĂ”enĂ€osus esineda. See toob siiski kaasa vĂ€iksema vĂ€ljamakse, sest see on vĂ€iksem.
Kihlveod numbritega on samuti tasuvamad kui kihlvedude paigutamine fikseeritud tulemusele. See on koht, kus mĂ€ngijad panustavad nĂ€iteks ânelja-seitsmeâ vĂ”i âĂŒle viieâ tulemusele. Sellise riski leviku korral langeb kaotuse tĂ”enĂ€osus.
Free Online Craps
MÔned kasiinod pakuvad mÀngijatele vÔimalust mÀngida nalja ilma raha teenimata oma lÔbusates laudades. Need on algajate mÀngijate vÔimalused harjutada ja tutvuda mÀngumudelitega. see vÔib olla ka suurepÀrane vÔimalus hirmuÀratavatele mÀngijatele murda tÔsistest hasartmÀngude istungitest.
Tasuta mĂ€ng tagab mĂ€ngijad, et nende rahakott jÀÀb lĂ”busa sessiooni ajal puutumata. Kuid mĂ€ngijad peaksid ka teadma, et nende kontod ei saa mingeid raha, kui nad vĂ”idavad vaba crapsi istungite ajal. Kasiino reeglid on vĂ€ga selged, et vabad rullid on tĂŒhised mis tahes reaalse raha eest.
Reaalseks rahaks mÀngimine
MĂ€ngijad vĂ”ivad saada pĂ€ris mĂ€ngida, kui nad on oma mĂ€ngukontodesse raha paigutanud. Online crapsi seansi lihtsus tĂ€hendab, et igaĂŒks saab sinna siseneda ja mĂ€ngida, et vĂ”ita reaalset raha. Kui maja reeglid on arusaadavad, on ĂŒks kĂŒps mĂ€ngida.
MĂ€ngu kiirus tĂ€hendab siiski, et on lihtne sisse imeda. ĂkskĂ”ik kas vĂ”ita vĂ”i kaotada, on alati vĂ”imalik vedada Ă€ra. Enne crapsi seansi esitamist on oluline mÀÀrata mĂ€ngusumma ja kinni pidada sellest, kas see kaotab vĂ”i vĂ”idab.
# Crapsi ajalugu
Craps on vana Euroopa ohtude nimega mÀng. Ohtude mÀng on olnud olemas juba 18. sajandi algusaastatel. See toodi Ameerikasse umbes 1807. aastal, kui noor mÀngur oli pÀrit Londonist tagasi tulnud maaomanike perekonnast.
Eliit lĂŒkkas mĂ€ngu algselt tagasi, juhtides noori tagasipöördujaid, et tutvustada seda pĂ”lluharudele ja tekkidele. See sai kiiresti populaarseks nende klasside seas, kes mĂ€ngisid seda tĂ€navatel ja kandsid seda kogu piirkonnas. MĂ€ng oli tabanud, kui kasiinod said peavoolu ja on taas tĂ”estanud seda online-hasartmĂ€ngude ajastul.