Rummy on pĂ”hiline kaardimĂ€ng, mis jĂ€rjestab kaarte madalast kĂ”rgeni, kahest Ă€ssani. Kaardi nimivÀÀrtus on selle samavÀÀrne vÀÀrtus mĂ€ngu ajal. NĂ€iteks 3 kaardi vÀÀrtus on 3 punkti. NĂ€okaardid, nagu Jack ja Ace, on vÀÀrt 10 punkti. Kui mĂ€ngijad kasiinos osalema kogunevad, on diiler kohal ja valmis mĂ€ngu jĂ€lgima. PĂ€rast kiiret segamist jagab ta kaardid laiali. Kuus mĂ€ngijat saavad 6 kaarti. Kolm mĂ€ngijat saavad 7 kaarti. Kaks mĂ€ngijat saavad igaĂŒks 10 kaarti. Kui mĂ€ngib ainult ĂŒks inimene, on diiler teine mĂ€ngija.
Kuidas Rummyt vÔrgus mÀngida
Online rummimĂ€ngud jĂ€ljendavad maapealset versiooni. KĂ”ik ĂŒlejÀÀnud kaardid on digitaalsel ekraanil pildiga allapoole. Avatud kaartide kĂ”rval on hunnik, mis vĂ”imaldab mĂ€ngijatel kaarte Ă€ra visata. Need kaardid on ĂŒlespoole. Kui mĂ€ng algab, valib diilerist vasakul olev mĂ€ngija kaardipakist jÀÀnuste hulgast vĂ”i viskepaki hulgast. VĂ”rgumĂ€ng nĂ”uab, et mĂ€ngija valiks kaardi, klĂ”psates sellel.
Online rummiturniirid on populaarsed mÀngus osalevate entusiastide seas. MÀngu lÔppedes on vÔitjal kÔige vÀhem kaarte. KÔik mÀngijad viskavad mÀngu ajal kaardid maha, koondavad vÔi segavad.
Rummy reeglid
Rummy on osavusmĂ€ng, mis nĂ”uab mĂ€ngureeglite mĂ”istmist ja mĂ€rkimisvÀÀrset harjutamist, et vĂ”ita. MĂ€ngijal on vaja head mĂ€lu, loogikat ja analĂŒĂŒtikat, et vastaseid jĂ€rjekindlalt vĂ”ita.
- Meld - Et mÀngija saaks kaardi kokku sulatada, peab tal kÀes olema 3 jÀrjestikust nummerdatud kaarti. NÀiteks 3,4,5 teemantitööd. MÀngijad vÔivad ka sulatada sama numbriga samavÀÀrseid kaarte, nÀiteks kolm 6-t. Jokker vÔib aidata ka rida moodustada, kui mÀngijal on kaart 2 ja 4 vÔi midagi sarnast.
- Visake Ă€ra â Iga kĂ€igu ajal vĂ”ib mĂ€ngija Ă€ra visata mis tahes kaardi, mille ta otsustab hunnikusse lisada. See on mĂ€ngu ĂŒks lihtsamaid mĂ€nge.
- Koondamine â Kaardi maha panemine vĂ”imaldab mĂ€ngijal lĂ”petada komplekti Ă€raviskamise. NĂ€iteks kui mĂ€ngijal on kĂ”ik neli kuningakaarti, vĂ”ib ta kolm kuningakaarti Ă€ra visata ja neljanda kuninga kĂ€est panna. MĂ€ngija vĂ”ib koondada iga kord, kui tal on nelja kaardi kombinatsioon.
MÀngija, kes esimesena kÔigist kaartidest lahti saab, saab kÔik punktid. MÀngijad vÔivad otsustada mÀngu uuesti alustada.