Azur Kasiino ülevaade - Konto

AzurResponsible Gambling
CASINORANK
7.9/10
BoonusTervitusboonus 100% kuni €500 + 20 tasuta keerutust
Suurepärased mängud
Kiired maksed
Eksklusiivsed VIP-programmid
Usaldusväärne
Kinnitatud
Turvaline
Suurepärased mängud
Kiired maksed
Eksklusiivsed VIP-programmid
Azur is not available in your country. Please try:
Konto

Konto

Azur Casinos mängimiseks peavad mängijad esmalt looma konto. See on lihtne protsess, kus nad peavad registreerimiseks sisestama mõned isikuandmed. Oluline on teada, et mängijatel on esmakordsel uuele kontole sissemakse tegemisel õigus heldele tervitusboonusele, mis parandab oluliselt nende saldot ja pikendab nende mängu.

Azur kasiinos konto loomine on väga lihtne protsess. Kõik mängijad peavad minema ametlikule veebisaidile ja klõpsama nuppu Liitu kohe. Registreerimisprotsessi lõpetamiseks peavad nad sisestama mõned isikuandmed. Hea uudis on see, et see on lihtne protsess ja see ei võta rohkem kui paar minutit.

On väga oluline, et esitatud teave oleks täpne, sest mängijad peavad hiljem läbima kontrolliprotseduuri.

Mängijate valitud parool peab olema turvaline ja sisaldama vähemalt 8 tähemärki, sealhulgas 1 number, 1 suurtäht ja 1 sümbol. Mängijad peavad hoidma parooli enda jaoks ja mitte jagama seda kellegi teisega.

Ava konto uuesti

Mängijad saavad oma konto teatud perioodiks sulgeda ja hiljem uuesti avada. Mängijad peavad võtma ühendust klienditoega, et nad saaksid neid protsessiga aidata. Igal juhul ei saa mängijad, kes on oma kontod jäädavalt sulgenud, neid uuesti avada. Seetõttu soovitame mängijatel enne oma konto sulgemist võtta ühendust klienditoega, et nad saaksid aidata neil teha teadlikuma otsuse.

Limit konto

Mängijatel on lubatud omada ainult ühte kontot leibkonna, IP-aadressi, e-posti, telefoninumbri ja makseviisi kohta. Kui kasiino tuvastab, et mängijatel on mitu kontot, riskivad nad kõigi kontode sulgemisega.

Kinnitusprotsess

Kui mängija loob Azur Casinos konto, saab ta meili, milles nõutakse oma isiku, aadressi ja makseviisi kinnitamist.

Mängijad peavad saatma õiged dokumendid ja need peavad olema vastuvõtmiseks kvaliteetsed.

Oma isiku tõendamiseks peavad mängijad saatma riikliku ID-kaardi, passi või juhiloa koopia.

Oma aadressi tõendamiseks peavad mängijad saatma ühe järgmistest dokumentidest: kommunaalarve, üüritšekk, pangakonto väljavõte või valitsuse dokument. On väga oluline, et dokument sisaldaks mängija ees- ja perekonnanime ning aadressi ning oleks alla kuue kuu vana. Dokumendid peavad olema ametlikud ning sisaldama nende autentsust tõendavat logo ja allkirja.

Sissemaksevahendite tõendamiseks peavad mängijad saatma järgmised dokumendid. Pangakaartide puhul peavad mängijad saatma sissemakse tegemiseks kasutatud kaardi foto. Esimesed 6 ja 4 viimast numbrit peavad olema nähtavad. Keskmisi numbreid saab turvalisuse huvides katta. Samuti peavad nähtaval olema aegumiskuupäev ja omaniku nimi. Kaardi tagaküljel tuleb kaart allkirjastada ja turvakood katta.

Virtuaalsete kaartide jaoks peavad mängijad saatma virtuaalse kaardi ekraanipildi või pangadokumendi. Näha peab olema kaardiomaniku ees- ja perekonnanimi, samuti kaardi numbri 4 viimast numbrit.

Ettemakstud kaartide puhul ei pea mängijad saatma kinnitusdokumente.

Virtuaalsete rahakottide jaoks peavad mängijad saatma konto ekraanipildi koos nime, perekonnanime ja e-posti aadressiga.

Mängijad nõustuvad teavitama klienditeenindust igast olukorra muutusest, hoidma oma kontot ajakohasena ja kinnitama, esitades tõendavad dokumendid.