September 3, 2021
Booongo, an online-kasiinomängude arendaja, on uuendanud ja täiendanud oma Promo kasutajaliidese tarkvara, et luua tugevam seos iga oma mängu põhimängu ja gamifitseeritud funktsioonide vahel.
Ettevõtte sõnul rakendatakse Promo UI 2.0 täiustusi kolmes etapis. Kõigepealt tutvustab see uut vidinate süsteemi, mis hõlmab kõiki selle reklaamielemente, sealhulgas tohutult populaarseid HYPE-turniire, auhinnakohti, Cashbacke ja peagi ilmuvaid Jackpotide pakkumisi.
Uue Promo kasutajaliidese ikooninupu alt leiate uued kokkupandavad ja laiendatavad vidinad. Need kõik on loodud mängijakogemuse parandamiseks kogu Booongo üha laieneva veebipesa portfellis.
Stuudio mängusisesed hüpikaknad, mis paljastavad elutähtsat teavet, nagu reklaamiteated, tasuta panused ja muud mängijatele esitatavad stiimulid, värskendatakse teises etapis.
Uuenduse viimases etapis tehakse kõigi mänguliideste kujundus, mis muudab mängijate jaoks käimasolevate reklaamiprogrammide, näiteks turniiride edetabelite ja auhinnafondide, tingimuste mõistmise lihtsamaks.
Booongo teatas Promo UI 2.0 uudiseid kirjeldavas pressiteates, et täiustused on häälestatud mobiilseadmete ja tahvelarvutite jaoks, kus ruumi on piiratud, et garanteerida, et vidinad ei segaks tõsiselt iga pesa põhilist mängimist.
Äsja täiustatud Promo kasutajaliidese debüüt tuleb Booongo mänguportfelli hiljutiste kasutajaliidese ja UX-i muudatuste kannul. Need täiustused näitavad ettevõtte sõnul pühendumust oma pidevalt kasvavale mängijaskonnale "ülimalt ümbritseva mängukogemuse" pakkumisele.
Booongo kontohalduse ja äriarenduse juht Juri Muratov märkis, et "mängurivahendid on tänapäeva tööstuses uskumatult olulised" ja et ettevõtte äsja kasutusele võetud disaini täiustused on oluline samm "sujuva kasutuskogemuse pakkumise kaudu kõigis kanalites". Hr Muratov rõhutas, et nende mängud on nüüd pakitud reklaamitööriistadest tänu uutele kokkupandavatele ja laiendatavatele vidinatele, mis "ei tekita liiga palju katkestusi põhimängus, mis on lõppkokkuvõttes mängijatele suurimaks meeleheaks".
Laiendades oma kohalolekut mitmel turul, Booongo on oma pakkumist täiustanud. Partnerluse kaudu kohalike suurettevõtjatega, nagu näiteks DoradoBet ja Sellatuparley, on ettevõte tugevdanud oma positsiooni hiljuti laineid löönud piirkonnas Ladina-Ameerikas. Samuti sõlmis ta sisutarnelepingu tööstusharu uustulnuka CatCasinoga, andes talle juurdepääsu viimase kogu teenindusportfellile. Ida-Euroopa, Skandinaavia regioon, Venemaa, Uus-Meremaa ja Kanada on kõik turud, millest Booongo on huvitatud, ja nendele keskendub alles käesoleva aasta alguses loodud uus digitaalne mängukoht.