Sõltuvalt riigist pakub Western Union raha hoiustamiseks mitmeid viise. Veebimängurid saavad külastada oma kohalikke agente ja maksta isiklikult. See valik ei pruugi aga kõigile võrgumänguritele saadaval olla. Selle tulemusena saavad mängijad raha hoiustada oma telefonide või ettevõtte veebisaidi kaudu. Raha sissemakse telefoni teel on saadaval ainult mõnes riigis. Veebimängurid peaksid kontrollima olemasolevaid sissemakseviise, mis sobivad kõige paremini nende vajaduste ja huvidega.
Kuigi need sissemakseviisid võivad olla pisut kaasavad, peaksid võrgumängurid neid turvalisi ja usaldusväärseid hoiustamisviise ära kasutama. Ja hea on see, et Western Unioni veebisait pakub juhiseid selle kohta, kuidas kliendid saavad oma raha oma online -kasiinokontodele hoiustada.
Esiteks peaksid mängijad võtma ühendust online -kasiino tugigrupiga, et teada saada, kuidas nad eelistavad sularaha või muud rahaülekannetega seotud teavet. Seejärel saavad mängijad oma raha hoiustada lähimale agendile või kasutada Western Unioni mobiilirakendust. Nad peaksid tagama, et nad sisestavad kogu teabe õigesti. Kliendid peaksid lõpuks kontrollimiseks tugigrupiga jagama kviitungi, millel on jälgimisnumber. Kui tehing on kinnitatud, peaks tagatisraha nende kontodele ilmuma.