Sularahata, turvaline ja reaalajas makseviis – PayNow – võeti kasutusele ja seda reklaamiti 2017. aastal nii tarbijate kui ka ettevõtete jaoks. Singapuri Assotsiatsioonipanga (ABS) poolt kasutusele võetud PayNow oli otsene vastus suurenenud nõudlusele mugavama ja tõhusama tasu ülekandmise ja raha vastuvõtmise viisi järele.
PayNow'i jälgib Singapuri rahandusamet (MAS) ja see pakub täiustatud rahaülekandeteenust, mis võimaldab neljateistkümne PayNow's osaleva panga klientidel saata ja vastu võtta Singapuri dollari (SGD) raha ühelt Singapuri pangakontolt teisele. Nende osalevate pankade hulka kuuluvad, kuid mitte ainult, Citibank Singapore Limited; DBS Bank/POSB; HSBC; Maybank; OCBC pank; Standard Chartered Bank; ja United Overseas Bank.
Kõik kliendid ja ettevõtted saavad PayNow teenuse kasutajaks registreeruda, kasutades selleks lihtsalt oma Singapuris registreeritud mobiiltelefoni numbrit, Singapuri riiklikku registreerimistunnistust või välisriigi identifitseerimisnumbrit, UEN ettevõtte registreerimisnumbrit või virtuaalset makseaadressi. Seejärel saavad kasutajad kiirete ja turvaliste tehingute (FAST) võrgu kaudu kanda SGD raha ühelt pangakontolt või e-rahakoti kontolt teisele. See on reguleeritud ja standardiseeritud maksetee, mis tagab turvalise koostalitlusvõime makseteenuse pakkujate vahel.
QR-koodi saab luua ka PayNow Mobile'i puhverserveri kasutamisel. See on saadaval, kui registreerite oma mobiilinumbri PayNow's DBS/POSB digipanga/iWealthi kaudu ja seda saab jagada, et oma PayNow registreeritud mobiilinumbri kaudu hõlpsalt raha kätte saada.
Kui PayNow on seotud teiste naaberriikide makseteenuse pakkujatega, nagu Stripe, DuitNow, UPI ja PromptPay, pakub PayNow Singapuri elanikele uuenduslikku võimalust teha koheselt piiriüleseid makseid ja vastupidi sellistes riikides nagu Malaisia ja Tai.
Usaldusväärne makseteenus on saadaval 24/7, 365 päeva aastas ja säästab klientide kulusid, kuna tasu on Singapuri kaartidest tunduvalt madalam.