Vastuseks Filipiinide klientide ja ettevõtete kasvavale vajadusele alternatiivsete sularahamaksekanalite järele asutas asutaja ja tegevjuht Robertson "Dick" Chiang 2010. aastal Dragonpay. Seda tehes pakkus Chiang Filipiinide tarbijatele rohkem makseviise. Dragonpay, mille peakontor asub Makati linnas, annab kaupmeestele, jaemüüjatele, ettevõtetele ja klientidele võimaluse saata ja vastu võtta erinevaid makseviise turvalise digitaalse platvormi kaudu, luues end ühtse makseväravana. Selle laia valiku usaldusväärsete ja toetatud kanalite hulka kuuluvad GCash, mobiilimaksed, PayMaya, Cash Express, suured pangad nagu BDO Network Bank, BI ja UnionBank. Lisaks nendele kanalitele toetab Dragonpay isegi selliseid kanaleid nagu tavalised füüsilised müügipunktid, sealhulgas rahaülekande keskused, maksekeskused ja sularahaautomaadid. Dragonpayt peetakse kõrgtehnoloogiliseks makselahenduseks, mis on välja töötatud mitmekanaliliseks integreerimiseks ja maksete sujuvaks töötlemiseks, kuna see sisaldab lisafunktsioone, mis edendavad alternatiivseid ja progressiivseid viise raha vastu võtta ja saata.
Peaaegu 13-aastase kogemuse ja üle 11 miljoni kliendiga makselahendus on tänaseks sooritanud üle 130 miljoni rahaülekande. Dragonpay on kahtlemata üks suurimaid ja ligipääsetavamaid, mugavamaid ja usaldusväärsemaid makseviise, mida Filipiini saared on viimase kümnendi jooksul näinud – filipiinlastel on palju kasvu- ja laienemisvõimalusi, pakkudes uusi makseviise.