Play Million Kasiino ülevaade - Konto

Play MillionResponsible Gambling
CASINORANK
8/10
BoonusTervitusboonus kuni 100 €
Live Chat 24/7 tõestatud mess iTech Labsi poolt
Usaldusväärne
Kinnitatud
Turvaline
Live Chat 24/7 tõestatud mess iTech Labsi poolt
Play Million is not available in your country. Please try:
Konto

Konto

PlayMillionis konto saate avada kolme lihtsa sammuga. Peate klõpsama ekraani paremas ülanurgas vahekaardil Registreeru. Peate sisestama oma isiklikud andmed, nagu nimi, aadress ja e-posti aadress. Kui olete selle osaga lõpetanud, pääsete juurde oma uuele kontole.

Konto kasutamiseks ja kõigi kasiino pakutavate eeliste kasutamiseks peate saatma klienditoe osakonnale mõned kinnitusdokumendid.

Peate saatma oma isiku tõendamiseks mis tahes tüüpi isikut tõendava dokumendi koopia ja aadressi kinnitamiseks kommunaalteenuste arve. See on ülioluline samm ja tagab, et te ei jäta seda vahele, sest hiljem ei saa te oma võitu välja võtta.

Kasutajakontod

Kogu teave, mille kasiinole esitate, peab olema tõene. Registreerimisprotsessi ajal peate esitama õiged andmed ja kehtiva e-posti aadressi.

Igal kasutajal on lubatud registreerida ainult üks konto. See tähendab, et inimese, pere, leibkonna ja krediitkaardinumbri kohta on lubatud ainult üks konto.

Kui proovite registreeruda mitmele kontole, kasutades boonusraha saamiseks teist kasutajanime, käsitletakse seda kuritarvitamisena ja kõik võidud tühistatakse.

Kogu teave, mida kasiinoga jagate, peab olema täpne. Kasiino jätab endale õiguse teie aadressi ja isikut kinnitada. Nad võivad teiega ühendust võtta e-posti, telefoni või reaalajas vestluse kaudu. Kui te ei saada registreerimisel kinnitusdokumente, ei maksta võitu enne selle protsessi lõpuleviimist.

Kui teie andmeid muudetakse, peate kasiinot värskendama ja saatma neile tõendid uute andmete kohta.

Teil võib PlayMillionis olla kolme tüüpi kontosid:

  • Praktikakonto – praktikakonto loomiseks peate jagama oma nime, e-posti aadressi ja parooli. Mängimiseks pole vaja pärisraha ja siin kasutatavatel vahenditel pole rahalist väärtust. Pidage meeles, et treeningrežiimis mängides ei saa te võitu välja võtta.
  • Boonuskonto – kui soovite registreerida boonuskonto, peate jagama oma nime, e-posti aadressi ja muud registreerimiseks vajalikku kontaktteavet. Samuti ei pea te sellele kontole pärisraha deponeerima.
  • Pärisraha konto – kui soovite muuta oma konto olekut pärisraha kontoks, peate tegema vähemalt minimaalse sissemakse.

Teie konto on ainult teie jaoks. Te ei saa oma sisselogimisandmeid kellegi teisega jagada. Samas ei saa kasutada ka kellegi teise andmeid.

Kõik teie kontoga seotud tehingud ja mis tahes tegevused on teie vastutusel. Iga kord, kui keegi logib teie kontole sisse õiget parooli ja kasutajanime kasutades, eeldab kasiino, et see olete teie, konto omanik. Kasiino ei vastuta kolmandate isikute eest, kes pääsevad teie kontole õiget kasutajanime ja parooli kasutades.

Kui saate teada oma konto volitamata kasutamisest, võtke ühendust klienditoega. Kui jagate oma arvutit kellegi teisega, soovitame teil tühjendada ruut, mis jätab paroolid meelde.

Kui teil on boonuskonto ja te ei ole sissemakset teinud 30 päeva jooksul alates konto loomise hetkest, kaotatakse kõik rahalised vahendid ilma võimaluseta seda tagasi võtta.

Kui teete raha sisse- ja väljamakseid ilma kasiinos mängimata, teie konto peatatakse ja seda uuritakse. Vajadusel võib kasiino juhtumist teavitada vajalikke ametiasutusi.

Peate teadma, et panustamine võib enamikul juhtudel lõppeda rahakaotusega ja kõik panustamise tagajärjel tekkivad kaotused on teie ainuvastutus.

Kui soovite oma konto sulgeda hasartmängusõltuvuse tõttu või mõnel muul võimalikul põhjusel, peate võtma ühendust klienditoega.

Konto loomise hetkel kinnitate, et te ei luba kellelgi oma kontot kasutada keelatud või ebaseadusliku tegevuse jaoks. Ja nõustute, et te ei osale pettuses ega ebaseaduslikus tegevuses.

Kui kasiino registreerib kahtlase või petturliku tegevuse, peatab ta teie konto ja arestib kõik rahalised vahendid.

Kui arvate, et teine kasutaja üritab petta või mängu tulemusi ja tulemusi manipuleerida, vastutate sellise teabe jagamise eest kasiinoga.

Limit konto

PlayMillion Casinos saate registreerida ainult ühe konto. See tähendab, et inimese, pere ja leibkonna kohta on lubatud ainult üks konto. Iga korduvkontolt tehtud väljamakse nõutakse tagasi.

Kinnitusprotsess

Iga isik, kes registreerib kasiinos konto, peab läbima kontrolliprotseduuri. Enne seda ei saa te raha hoiustada ja kasiinomänge mängida. Peate oma isiku ja aadressi tõendamiseks kasiinosse saatma paar dokumenti ning need sisaldavad järgmist:

  • Oma isiku tõendamiseks võite saata oma passi, juhiloa või riikliku isikut tõendava dokumendi koopia.
  • Aadressi tõendamiseks peate saatma hiljutise kommunaalarve või pangaväljavõtte.
  • Samuti peate saatma dokumendid, mis kinnitavad teie makseviisi. Saate saata oma deebet- või krediitkaardi pilte või skaneeritud pilte või jagada oma e-rahakoti või pangakonto ekraanipilte.

Klienditoe meeskond kontrollib teie dokumente 12 tunni jooksul ja kui need on heaks kiidetud, saate oma kontole raha deponeerida ja mõnda mängu mängida.

Logi sisse, kasutajanimi, parool

Konto loomisel peate jagama kasiinoga oma isikuandmeid, sealhulgas täisnime, aadressi, sünnikuupäeva ja e-posti aadressi. Kasiino nõuab seda teavet teie konto avamiseks ja tehingute töötlemiseks. Konto loomisel peate valima kordumatu kasutajanime ja parooli, et saaksite igal ajal oma kontole sisse logida.

Kogu see teave, mida PlayMilioniga jagate, on turvaline. Ainus kord, kui nad võivad teie kasutajanime või eesnime kasutada, on suur võit ja nad kasutavad teie nime reklaamieesmärkidel.

Uus konto boonus

PlayMillioni kasiino tervitusboonus sisaldab heldet 100% sissemakse boonust kuni 100 dollarini. Seega, kui teie esimene sissemakse on 100 dollarit, saate kasiinost veel 100 dollarit ja lõpuks on teie kontol mängimiseks 200 dollarit.

Selle boonusega kaasnevad teatud läbimängimisnõuded, mida peate täitma, et saaksite hiljem väljamakseid teha. PlayMillioni tervitusboonus tuleb enne väljamakse taotlemist 30 korda läbi mängida. Pidage meeles, et mitte kõik mängud ei täida läbimängimisnõudeid ühtemoodi.

Enamik videoautomaatide mänge, välja arvatud mõned erandid, panustavad 100% läbimängimisnõuete täitmisesse. Teisest küljest aitavad lauamängud ja videopokkeri masinad veidi vähem või üldse mitte.