Craps on otseste põhimõtetega mäng. Selle täringumängu mõte on arvata, mis juhtub, kui kaks täringut täpselt veeretatakse. Crapsi mängides saavad mängijad panustada kas "Pass" või "Don't Pass" tulemuste peale.
Jamades on Passi panus ülekaalukalt kõige tüüpilisem. Passipanuse (tuntud kui "come-out viske") võitmiseks tuleb teha 7 või 11 täringu esimesel viskel. Pääsu panus kaotatakse, kui laskur viskab 2, 3 või 12. "Punkt" on mis tahes arv, mis visatakse, kui 4, 5, 6, 8, 9 või 10 ei ilmu. Pass-panus võidab, kui laskur viskab punktinumbri uuesti. Kui laskur viskab 7, siis panus ebaõnnestub (sel juhul Passi panus kaotab).
Nagu nimigi viitab, on Don't Pass panus Pass-panuse vastupidine. Et olla edukas, peab tulistaja tegema 2 või 3 panuse Don't Pass jaoks. Panus Don't Pass kaotatakse, kui tulistaja saab 7 või 11.
Panused loetakse tõukejõuks, kui mängija viskab 12. (ei võitnud ega kaotanud). Panuse Don't Pass on võimalik võita, kui laskur viskab 7, enne kui veereb punktinumbri uuesti pärast kindlaksmääratud punktinumbrit.
Craps pakub erinevaid panuseid peale tavaliste Pass- ja Don't Pass-panuste, sealhulgas panused Tule ja Ära tule, Positsioonipanused ja Väljapanused. Saadaval on erinevad panused ning igaühel neist on oma juhised ja maksestruktuur.
Kräppide erinevad variatsioonid neil on oma spetsiifilised reeglid, mis võivad olenevalt mängitavast tüübist erineda.