Aastal an krediitkaarte aktsepteeriv online kasiino, võivad mängijad vaidlustada ja tühistada petturlikud või ebaseaduslikud krediitkaarditasud, kasutades vaidlustamis- ja tagasimaksesüsteeme. Need meetmed on loodud selleks, et kaitsta kaardiomanikke turvaliste makseviiside (nt krediitkaardid) kasutamisel pettuste eest.
Vaidlus tekib siis, kui kaardiomanikul tekib tehingu suhtes kahtlus, mis on tavaliselt tingitud veast tasudes, lubatud kauba või teenuse osutamata jätmisest või üldisest rahulolematusest kõnealuse tehinguga.
Kaardi valdaja peab helistama väljastanud panka ja andma vaidlusaluse tehingu üksikasjad. Seejärel viib pank läbi uurimise, pöördudes lisateabe ja tõendite saamiseks veebikasiino krediitkaardi maksete töötleja poole.
Kui vaidlus on edukas, võib väljastanud pank krediitkaardiga veebikasiino tehingu tühistada. Seda protsessi nimetatakse tagasimakseks. Seejärel kannab pank raha kasiino kontolt kliendile. Online-kasiino pärisraha krediitkaardiga on oht, et kui kliendid otsustavad tehingud vaidlustada, kaotavad nad raha, maksavad rohkem töötlemiskulusid ja saavad oma maine mustaks.
Tugevad turvameetodid, selged nõuded ja tingimused ning abivalmis kliendiabi on levinud strateegiad, mida parimad krediitkaardiga veebikasiinod kasutavad tarbijate kaebuste ja tagasimaksete arvu vähendamiseks.
Võimaliku pettuse või tagasimaksesüsteemi väärkasutuse tõttu võib krediitkaarte aktsepteeriv veebikasiino märgistada ja keelata mängijad, kes algatavad sageli tagasimakseid.