Parim viis First Person Dream Catcheri kujutamiseks on ĂŒksi mĂ€ngitav alternatiiv live Dream Catcheri mĂ€ngule. See on osa Evolutioni tehtud sarjast First Person, mis on nende kĂ”igi reaalajas versioonid kĂ”ige populaarsemad mĂ€ngud. Ăldiselt jĂ€tavad nad alles kogu pĂ”himĂ€ngu, kuid eemaldavad segust otse-stuudio, hosti ja teised mĂ€ngijad.
First Person Dream Catcheri jaoks on ĂŒlitĂ€htis ratas ees ja keskel. See on tĂ€idetud enamasti numbrisĂŒmbolitega vahemikus 1 kuni 40, millele mĂ€ngija saab panustada iga keerutuse kohta. Mida suurem on vĂ€ljal olev number, seda suurem on vĂ€ljamakse, kuid kogu mĂ€ngulaual on ainult ĂŒks sĂŒmbol 40, mistĂ”ttu on maandumine ÀÀrmiselt haruldane. Oluline on meeles pidada, et kui ratas peatub numbril 20, ei maksa see midagi vĂ€lja, kui mĂ€ngijal pole sellele numbrile panust.
Samuti on laual kaks kordaja sĂŒmbolit, millest ĂŒks on 2x ja teine 7x. IgaĂŒks neist korrutab jĂ€rgmisel keerutamisel saadud vĂ”itude vÀÀrtuse ja vĂ”ib ka virnastada, kui neile langeb mitu korda jĂ€rjest.
Dream Catcher First Person mÀngimise suured eelised vÔrreldes Dream Catcher Live'iga on nii mugavus kui kiirus. MÀngimiseks pole kindlaid aegu, mÀngijatel pole ooteaegasid panuste tegemiseks ega oota enam keerutuste vahel tulemusi ega seisakuid. Seda saab mÀngida igal ajal ja igal pool.