Crapsi peetakse laialdaselt üheks põnevamaks ja mängitavamaks hasartmänguks kogu maailmas. See hasartmängude vorm pärineb aastatuhandeid ja selle paljud iteratsioonid peegeldavad seda. Craps on tänu veebikasiinode kasvule nüüd mäng, mida saab mängida ka kodus.
See juhend õpetab algajatele, kuidas veebis crapsi mängida – alates põhilistest crapsi reeglitest kuni kasulike näpunäideteni ühe populaarseima online kasiinomängu jaoks kogu maailmas.
Craps on otseste põhimõtetega mäng. Selle täringumängu mõte on arvata, mis juhtub, kui kaks täringut täpselt veeretatakse. Crapsi mängides saavad mängijad panustada kas "Pass" või "Don't Pass" tulemuste peale.
Jamades on Passi panus ülekaalukalt kõige tüüpilisem. Passipanuse (tuntud kui "come-out viske") võitmiseks tuleb teha 7 või 11 täringu esimesel viskel. Pääsu panus kaotatakse, kui laskur viskab 2, 3 või 12. "Punkt" on mis tahes arv, mis visatakse, kui 4, 5, 6, 8, 9 või 10 ei ilmu. Pass-panus võidab, kui laskur viskab punktinumbri uuesti. Kui laskur viskab 7, siis panus ebaõnnestub (sel juhul Passi panus kaotab).
Nagu nimigi viitab, on Don't Pass panus Pass-panuse vastupidine. Et olla edukas, peab tulistaja tegema 2 või 3 panuse Don't Pass jaoks. Panus Don't Pass kaotatakse, kui tulistaja saab 7 või 11.
Panused loetakse tõukejõuks, kui mängija viskab 12. (ei võitnud ega kaotanud). Panuse Don't Pass on võimalik võita, kui laskur viskab 7, enne kui veereb punktinumbri uuesti pärast kindlaksmääratud punktinumbrit.
Craps pakub erinevaid panuseid peale tavaliste Pass- ja Don't Pass-panuste, sealhulgas panused Tule ja Ära tule, Positsioonipanused ja Väljapanused. Saadaval on erinevad panused ning igaühel neist on oma juhised ja maksestruktuur.
Kräppide erinevad variatsioonid neil on oma spetsiifilised reeglid, mis võivad olenevalt mängitavast tüübist erineda.
Internetis crapsi mängimise esimene samm on leida parim online kasiino mis seda pakub. Pärast registreerumist ja sisselogimist saavad laskurid valida mänguvalikust online-krapid.
Esimene asi crapsi lauas on panuse tegemine. Esiteks on oluline valida mündisumma ja seejärel vajutada panuste sektsiooni.
Laskja viskab täringut pärast panuse valimist. Pass-panuse korral võidab mängija, kui tulistaja saab 7 või 11. Mängijad kaotavad, kui laskur viskab 2, 3 või 12. Kui veeretatakse mõni muu arv peale 7, saab sellest numbrist punkt ja laskur jätab veeretamine, kuni veeretakse uuesti punktinumbrit (võit) või veeretatakse uuesti 7 (kaotus).
See ei kehti juhul, kui mängijad on teinud panuse "Ära passi". Kui laskur viskab 2 või 3, võidab ta, aga mängijad kaotavad, kui viskavad 7 või 11. Kui viskatakse punktinumber ja seejärel visatakse 7 enne punktinumbri uuesti viskamist, võidab mängija. .
Olenevalt sellest, kas mängijad teevad Pass Line, Come, Don't Come, Position või Field panuse, kehtivad erinevad juhised. Enne panuste tegemist peaksid mängijad tutvuma iga panusevormi tingimustega.
Mängijad saavad mängu edenedes oma panust suurendada või selle üldse tühistada. Selleks peavad mängijad klõpsama laual olevaid münte ja lohistama need uude kohta või kustutama. Mängijad peavad oma panuseid või strateegiaid kohandama, enne kui laskur täringut viskab.
Craps on põnev ja meelelahutuslik mäng mida saab mängida kõikvõimalikel võrguhasartmängusaitidel. Algajad saavad kiiresti hakata kogema selle klassikalise hasartmängu mängu kõiki naudinguid ja põnevust, kui mõistavad mängu põhireegleid, õpivad panuseid tegema ja järgivad mõningaid lihtsaid juhiseid.