Vaatamata sellele, et jama on a populaarne kasiinomäng õnnele tuginedes on paljud crapsi strateegiad aidanud mängijatel maja või teiste mängijate ees edu saavutada.
Enne mängu võidustrateegia loomist on oluline teada online crapsi põhireeglid. Reegleid hästi tundmata võib olla raske mõista isegi kõige lihtsamat craps-strateegiat.
Mängijatele on see oluline leida õige online kasiino või crapsi veebisait, kus nad saavad mängida tasuta või pärisrahaga. See aitab neil avastada parimat craps-ennustusstrateegiat, mõista crapsi koefitsiente ja kasutada oma teadmisi tõhusalt oma võiduvõimaluste parandamiseks.
Pass Line'i panus
Enamik crapsi mängijaid otsustab panustada passiliinile. See panus tehakse vahetult enne täringu viskamist. Võidupanus tehakse, kui tulistaja saab 7 või 11. Mängijad kaotavad oma panuse, kui tulistaja saab 2, 3 või 12.
Tulemuseks on punkt, kui laskur viskab mõne muu numbri kui 1. Laskja peab seda numbrit enne 7 loosimist kordama. Ja kui ta seda teeb, siis panus võidab. See on kaotatud panus, kui laskur viskab 7 enne punkti numbrit.
Panus Ära jäta
Ära passi on Pass Line'i panuse alternatiiv. Kui laskur viskab 2 või 3, võidab ta panuse. Kui nad viskavad 7 või 11, kaotavad nad. Panuseid peetakse tõukejõuks, kui mängija viskab 12.
Mistahes muu tulistaja veeretatud arv muutub punktiks. Laskja peaks proovima visata 7 enne punktisummat. Mängijad kaotavad panuse, kui viskavad punktinumbri enne 7.
The Come Bet
Pärast seda, kui laskur on punktinumbri määranud, saab teha Come Bet, mis on identne Pass Line Betiga. Come Bet tasub end ära, kui laskur tabab pärast selle asetamist 7 või 11. Mängijad kaotavad oma panuse, kui tulistaja saab 2, 3 või 12.
Uus sihtmärk on siis, kui laskur maandub muule numbrile peale tulepunkti. Laskur peab vältima 7 viskamist, veeretades enne lähenemispunkti. Ja kui nad seda teevad, siis panus võidab. Mängijad kaotavad oma panuse, kui visatakse 7 enne tulekupunkti tegemist.
Ära tule kihla
Ära tule on Come Bet vastupidine. Kui laskur viskab pärast panuse tegemist 2 või 3, võidab ta. Kui nad viskavad 7 või 11, kaotavad nad. Panused loetakse tõukeks, kui mängija viskab 12. Uueks sihtmärgiks on see, kui täring langeb muule numbrile peale tulipunkti.
Laskja peab proovima visata 7, enne kui tulipunkti visatakse. Mängija panus kaotatakse, kui laskur viskab lähenemispunkti enne 7.
Muud tüüpi panused
Online kasiino jamad pakub peale pass line panuse laia valikut panuseid, don't pass bet, come bet ja don't come bet. Mõned kõige sagedasemad on järgmised:
- Asetage panus - Panus numbrile 4, 5, 6, 8, 9 või 10, mis tuleb enne 7. Võidud on proportsionaalsed panuse võimalustega, 6 või 8 võidu korral makstakse 7:6.
- Väljapanus - Järgmisele viskele panustamine on 2, 3, 4, 9, 10, 11 või 12. Kui visatakse 3, 4, 9, 10 või 11, saab panustaja võrdse raha, veeretades aga 2 või 12 tulemuseks on väljamakse 2:1.
- Suur 6/Suur 8 - Panus, et laskuri esimene vise on 6 või 8, mitte 7. Võitjatele antakse isegi raha.
- Hard Way Bet - Panus, mis on tehtud kahe arvu peale 7 viskamise tulemusele. Kõva 6 on panus sellele, et laskur lööb kaks 3-st enne 7. Sõltuvalt kasiinost võib tootlus olla vahemikus 9:1 kuni 7: 1.
Pangaraha haldamine Crapsis
Mängijad, kes oma raha eest halvasti hoolitsevad, võivad kiiresti kogu oma raha kaotada. Enne osalemist kululimiidi kehtestamine ja sellest kinnipidamine on ülioluline. Enne alustamist peaksid mängijad piirama ka seda, kui palju raha nad on valmis panustama ja kaotama.
Kui see piir on saavutatud, on aeg mängust loobuda. Soovitatav on ka võitude jaoks rahahalduse loomine. Kui mängijad saavutavad ühe või teise piiri, peaksid nad mängust lahkuma.