Otsevestlus:
See on kas ööpäevaringne või piiratud aeg. Veenduge, et otsevestlus oleks saadaval ajal, mida tavaliselt mängite. Otsevestluse funktsioon on väga populaarne, kuna see tagab lihtsad ja kiired vastused kõigile tekkivatele küsimustele. Seda kiirfunktsiooni soovitab enamik mängijaid väga.
Tugi e-post:
See on funktsioon, mida pakuvad peaaegu kõik kasiinod. Pange tähele, et vastuse saamiseks võib kuluda aega. Kõik see on suurepärane teenus neile vähem pakilistele küsimustele või kui teil on enne registreerumist küsimusi. See on ka võimalus kontakteeruda töötajate laiema haardega väljaspool klienditoetust.
Telefon:
Paljudel veebikasiinodel on telefonivõimalus saadaval, kuid pidage meeles, et nad ei pruugi teie suunakoodi teenindada. Ehkki telefonid võivad anda kiireloomulise vastuse kõikidele kiireloomulistele küsimustele. See võib piirduda ka teatud kellaaegadega, kui telefoni hooldatakse telefoniliini kasutamise võimalike lisakuludega.
KKK:
Paljude tavaliste küsimuste puhul on tavaline, et online-kasiinod loovad KKK jaotise, kus mängijad saavad leida vastused neile levinumatele küsimustele. Nii saavad mängijad kontaktisikutest hoiduda ja ise oma küsimustele adekvaatselt vastata