Netikasiino / Gratorama / FAQ
Oleme oma KKK-s kogunud vastused Gratorama kohta sagedamini esitatavatele küsimustele.
Iga kasiino kasutab küpsiseid, mis aitavad neil teie külastuse isikupärastamisel paremat teenust pakkuda. Teie isikliku teabe salvestamiseks ei kasutata küpsiseid. Kasiino kasutab küpsiseid teie sisselogimise oleku jälgimiseks just ettevaatusabinõuna teie privaatsuse kaitsmiseks. Nii saate küpsiseid lubada sõltuvalt kasutatavast brauserist. Kui kasutate Internet Explorer 8.x, peaksite toimima järgmiselt.
Kui kasutate Internet Explorer 6.x ja 7.x, peaksite toimima järgmiselt.
Mozilla Firefoxi kasutamisel peaksite toimima järgmiselt.
Kui kasutate Opera 7+, peate tegema järgmist:
Kui kasutate Safari, peaksite toimima järgmiselt.
Kasiino süsteem on loodud viisil, mis kaitseb mängijaid õigustamatu kaotuse eest. Kui teete panuse ja vajutate nupul Mängi kohe, kuid ilmneb tehniline tõrge, mängib süsteem vooru automaatselt. Kui olete Interneti-ühenduse taastanud, saate oma kontole sisse logida ja klõpsata nupul 'Mängude ajalugu' ja näha oma panuse tulemusi.
Kui soovite kasutada märki @, peate kasutama teatud klaviatuuri kombinatsiooni, sõltuvalt klaviatuuri keelest.
Kui proovite kontot luua ja saate pidevalt sõnumit, et kasutajanimi on juba olemas, on väga võimalik, et mõni teine klient kasutas sama kasutajanime kõigepealt. Seega peaksite proovima sisestada mõne muu kasutajanime. Samuti on teine võimalus, võib-olla olete juba konto loonud ja ei mäleta sisselogimiseks õiget parooli. Sel juhul peaksite proovima oma parooli taastada.
Võimalik on oma kasutajanimi ja parool taastada. Selleks peate võtma ühendust klienditoega ja nad juhendavad teid protsessist läbi.
Ma saan pidevalt sõnumit 'Vale kasutajanimi ja parool'. Mida ma peaksin tegema? Kui saate selle teate, on väga võimalik, et proovite oma kontole sisse logida vale kasutajanime ja parooliga. Sellistel juhtudel peate tegema paar asja:
Jah, tagasivõtmist on võimalik tühistada, kui staatus on endiselt ootel. Kui olek on kinnitatud või tühistatud, ei saa te midagi teha.
Esmalt peate promo@gratorama.com lisama oma aadressiraamatusse või turvaliste saatjate loendisse. Selle põhjuseks on asjaolu, et mõned Interneti-teenuse pakkujad blokeerivad e-kirju saatjatelt, kelle e-posti aadresse pole adressaatide loendis. Selleks peate toimima järgmiselt: Live / Hotmaili / MSN-i jaoks toimige järgmiselt.
Kui kasutate AOL-i, peaksite toimima järgmiselt.
Jah, saate oma uut e-posti aadressi väga hõlpsalt värskendada. Valige menüüst Change Email ja sisestage järgmine teave:
Jah, parooli saate igal ajal muuta. Tegelikult soovitame teil oma turvalisuse huvides vahepeal oma parooli vahetada. Valige menüüst Muuda parooli ja sisestage järgmine teave:
Iga kord, kui soovite kliendiagentidega vestelda, peate klõpsama nuppu Vestlus ja avaneb vestluse aken. Kui see ei avane, peate veenduma, et hüpikakende blokeerija seda ei blokeeri. Hea uudis on see, et saate endiselt mängimist jätkata, kui räägite tugiesindajaga. Kui mingil juhul on nad kõik teiste klientidega hõivatud, võite jätta oma e-posti või telefoninumbri ja nad võtavad teiega ühendust nii kiiresti kui võimalik.
Sissemakseta boonus on saadaval esmakordselt Gratorama kontole registreerumisel.
Comp punktid on vaid väike tasu, mida saate kasiinost iga kord, kui mängite. Iga teie tehtud 10 dollari eest saate ühe võistluspunkti ja pole tähtis, kas mängite boonusrahaga või päris rahaga. Kui olete omandanud 100 võistluspunkti, lunastate need kassas ja saate neid hiljem kõigil mängudel panustamiseks kasutada.
Nupu Play Now all näete nuppu Automaatne ja sellele klõpsates avate automaatse esituse kasti. Siin saate valida ühe nupule klõpsates mängude arvu, mida soovite mängida, ja süsteem hakkab mängima, kui klõpsate numbril. Automaatse esituse saate igal ajal peatada ja te ei pea selle lõppemist ootama. Klõpsake lihtsalt nuppu Stop ja automaatne esitamine peatub pärast mängu lõppu. Automaatse esituse funktsiooniga on kaasas ka täpsemad seaded. Kui kasutate täpsemaid sätteid, juhendate mängu peatama ühes järgmistest olukordadest:
Jah, saate tehingute ajaloo kaudu kontrollida kõiki tehtud sissemakseid.
Jah, saate oma väljamaksetaotluse olekut kontrollida tehinguajaloo kaudu. Kui teie väljaastumise staatus on endiselt ootel, saate soovi korral tühistamise tühistada.
Siin pole millegi pärast muretseda. Kui kasiino on teie dokumendid kätte saanud, salvestatakse need elektrooniliselt piiratud juurdepääsuga turvalises keskkonnas.
Kõik vajalikud dokumendid saate saata järgmisel aadressil: raamatupidamine@gratorama.com. Soovitame saata kvaliteetsed koopiad, mis võimaldavad kasiinol teie andmeid kontrollida ilma tarbetu viivituseta.
Kasiino võib nõuda mõne või kõigi järgmiste dokumentide saatmist: