Online Casino
onlinecasinorank.ee
  • Kasiinod valuutade järgi
  • Uudised
  • Kasiinod riikide kaupa
  • Kasiinoboonus
  • Kasiinomängud
  • Sissemakseviisid
Gratorama

Gratorama - Kkk

Kraapekaardid
Boonus$200Võta oma boonus
8Hinnang

Kkk

Oleme oma KKK-s kogunud vastused Gratorama kohta sagedamini esitatavatele küsimustele.

📌 Kuidas saab küpsiseid lubada?

  • Iga kasiino kasutab küpsiseid, mis aitavad neil teie külastuse isikupärastamisel paremat teenust pakkuda. Teie isikliku teabe salvestamiseks ei kasutata küpsiseid. Kasiino kasutab küpsiseid teie sisselogimise oleku jälgimiseks just ettevaatusabinõuna teie privaatsuse kaitsmiseks. Nii saate küpsiseid lubada sõltuvalt kasutatavast brauserist. Kui kasutate Internet Explorer 8.x, peaksite toimima järgmiselt.

    • Klõpsake menüüd Tööriistad
    • Valige menüüst Interneti-suvandid
    • Klõpsake vahekaarti Privaatsus
    • Klõpsake nuppu Default
    • Liigutage liugurit nii, et see oleks ühel keskmisest kõrgemal asuval tasemel
    • Muudatuste salvestamiseks klõpsake nuppu OK

    Kui kasutate Internet Explorer 6.x ja 7.x, peaksite toimima järgmiselt.

    • Klõpsake akna ülaservas nuppu Tööriistad
    • Valige Interneti-suvandid
    • Klõpsake vahekaarti Privaatsus
    • Klõpsake nuppu Täpsemalt, mis peaks asuma vahekaardi ekraani keskel
    • Märkige ruut „Ignoreeri küpsiste automaatne käitlemine”
    • Nõustuge esimese ja kolmanda osapoole küpsistega
    • Märkige ruut Luba seansi küpsised alati
    • Klõpsake nuppu OK ja taaskäivitage brauser

    Mozilla Firefoxi kasutamisel peaksite toimima järgmiselt.

    • Valige peamenüüst Tööriistad / Valikud
    • Valige vasakpoolsest valikute paneelist Privaatsus
    • Laiendage paremal asuvaid küpsiste valikuid
    • Valige 'Luba küpsised'
    • Valige „Ainult pärit veebisaidi jaoks”

    Kui kasutate Opera 7+, peate tegema järgmist:

    • Valige menüüst Fail eelistused
    • Klõpsake privaatsusklassi
    • Märkige ruut Luba küpsised
    • Valige rippmenüüst 'Võta automaatselt vastu kõik küpsised'

    Kui kasutate Safari, peaksite toimima järgmiselt.

    • Valige menüüst Safari Preferences
    • Klõpsake turbeikooni
    • Valige väljast „Nõustu küpsistega“ kas alati või ainult nendelt saitidelt, kuhu olete külastanud
  • 📌 Mis juhtub, kui mind mängimise ajal lahti ühendatakse?

  • Kasiino süsteem on loodud viisil, mis kaitseb mängijaid õigustamatu kaotuse eest. Kui teete panuse ja vajutate nupul Mängi kohe, kuid ilmneb tehniline tõrge, mängib süsteem vooru automaatselt. Kui olete Interneti-ühenduse taastanud, saate oma kontole sisse logida ja klõpsata nupul 'Mängude ajalugu' ja näha oma panuse tulemusi.

  • 📌 Ma ei saa e-posti väljale sisestada sümbolit 'at'. Mida ma peaksin tegema?

  • Kui soovite kasutada märki @, peate kasutama teatud klaviatuuri kombinatsiooni, sõltuvalt klaviatuuri keelest.

    • Kui teil on USA klaviatuur, vajutage 'Shift' ja siis '2'.
    • Kui teil on prantsuse klaviatuur, vajutage 'AltGr', mis on parempoolne Alt-klahv, ja siis '0'
    • Kui teil on Suurbritannia klaviatuur, peate vajutama nuppu Shift ja seejärel nuppu „(Quotes)
    • Kui teil on saksa klaviatuur, peate vajutama 'AltGr', mis on parempoolne Alt-klahv, ja seejärel 'Q'.
  • 📌 Saan pidevalt sõnumit, et kasutajanimi on juba olemas. Mida ma peaksin tegema?

  • Kui proovite kontot luua ja saate pidevalt sõnumit, et kasutajanimi on juba olemas, on väga võimalik, et mõni teine klient kasutas sama kasutajanime kõigepealt. Seega peaksite proovima sisestada mõne muu kasutajanime. Samuti on teine võimalus, võib-olla olete juba konto loonud ja ei mäleta sisselogimiseks õiget parooli. Sel juhul peaksite proovima oma parooli taastada.

  • 📌 Ma ei mäleta oma sisselogimisandmeid. Mida ma peaksin tegema?

  • Võimalik on oma kasutajanimi ja parool taastada. Selleks peate võtma ühendust klienditoega ja nad juhendavad teid protsessist läbi.

    Ma saan pidevalt sõnumit 'Vale kasutajanimi ja parool'. Mida ma peaksin tegema? Kui saate selle teate, on väga võimalik, et proovite oma kontole sisse logida vale kasutajanime ja parooliga. Sellistel juhtudel peate tegema paar asja:

    • Kontrollige, kas teie suurtähelukk on sisse lülitatud või kasutate klaviatuuril muud keelt.
    • Kontrollige, kas teil on endiselt kasiinost oma kasutajanime ja parooliga e-kirju, ning proovige kasutada kopeerimise ja kleepimise võimalust.
    • Minge jaotisse „Unustatud parool” ja saatke teile uus parool. Kui probleem püsib ka pärast kõigi ülalnimetatud toimingute tegemist, peaksite võtma ühendust klienditoega ja laskma esindajatel teie kontoga toimuvat uurida.
  • 📌 Kas ma saan oma väljamakse tühistada ja raha oma kontole tagastada?

  • Jah, tagasivõtmist on võimalik tühistada, kui staatus on endiselt ootel. Kui olek on kinnitatud või tühistatud, ei saa te midagi teha.

  • 📌 Kuidas Gratorama reklaammeilisid saada?

  • Esmalt peate [email protected] lisama oma aadressiraamatusse või turvaliste saatjate loendisse. Selle põhjuseks on asjaolu, et mõned Interneti-teenuse pakkujad blokeerivad e-kirju saatjatelt, kelle e-posti aadresse pole adressaatide loendis. Selleks peate toimima järgmiselt: Live / Hotmaili / MSN-i jaoks toimige järgmiselt.

    • Logige sisse oma e-posti aadressile ja klõpsake ekraani paremas ülanurgas valikul Suvandid. Ilmub rippmenüü ja peaksite klõpsama nuppu "Veel valikuid".
    • Jaotises „Rämpspost” klõpsake nuppu „Turvalised ja blokeeritud saatjad”
    • Klõpsake nuppu „Turvalised saatjad” ja tippige väljale Saatja või domeen [email protected], et märkida see turvaliseks ja klõpsake nuppu „Lisa loendisse” Kui kasutate Microsoft Outlookit, peaksite toimima järgmiselt.
    • Klõpsake ekraani ülaosas menüüd 'File', seejärel klõpsake 'New' ja 'Contact'.
    • Tippige meiliaadressi [email protected] ja „Salvesta ja sulge” Kui kasutate Mozilla Thunderbird, peaksite toimima järgmiselt.
    • Klõpsake menüüd 'Fail', seejärel nuppu 'Uus' ja 'Aadressiraamatu kaart'
    • Tippige e-posti väljale [email protected] ja klõpsake nuppu OK. Kui kasutate Gmaili, peaksite toimima järgmiselt.
    • Klõpsake mis tahes lehe vasakus servas kontakte.
    • Klõpsake halduri Kontaktid vasakus ülanurgas nuppu Uus kontakt.
    • Tippige e-posti väljale [email protected] ja klõpsake nuppu Salvesta. Kui kasutate Yahoo Maili klassikalist versiooni, peaksite toimima järgmiselt.
    • Minge Gratorama e-posti aadressile.
    • Klõpsake linki 'Lisa aadressiraamatusse'
    • Sisestage aadressile [email protected] Kui kasutate Yahoo Maili uuemat versiooni, peate toimima järgmiselt.
    • Klõpsake lingi 'Lisa' kõrval 'Kontaktid'
    • Ilmub väike aken, kuhu peate kirjutama [email protected] väljale 'email'.
    • Klõpsake "Salvesta"

    Kui kasutate AOL-i, peaksite toimima järgmiselt.

    • Klõpsake vasakul ribal nuppu „Kontaktid”
    • Klõpsake ülaosas otsingukasti kõrval olevat nuppu „Uus” ja klõpsake nuppu „Uus kontaktisik”
    • Tippige väljale '1. e-post' [email protected]
  • 📌 Kas minu e-posti aadressi on võimalik muuta?

  • Jah, saate oma uut e-posti aadressi väga hõlpsalt värskendada. Valige menüüst Change Email ja sisestage järgmine teave:

    • Praegune salasõna
    • Uus e-posti aadress
    • Kinnitage uus e-posti aadress
    • Klõpsake nupul Muuda Kui olete kogu teabe täitnud, kuvatakse teade „E-posti edukalt muudetud”. Kui te e-kirja ei saa, peaksite kontrollima rämpsposti kausta.
  • 📌 Kas parooli on võimalik muuta?

  • Jah, parooli saate igal ajal muuta. Tegelikult soovitame teil oma turvalisuse huvides vahepeal oma parooli vahetada. Valige menüüst Muuda parooli ja sisestage järgmine teave:

    • Teie vana parool
    • Teie uus parool
    • Kinnita Uus salasõna
    • Klõpsake nupul Muuda Kui olete kogu teabe täitnud, peaksite saama teate „Parool on edukalt muudetud”.
  • 📌 Kuidas saab tugiteenusega vestelda?

  • Iga kord, kui soovite kliendiagentidega vestelda, peate klõpsama nuppu Vestlus ja avaneb vestluse aken. Kui see ei avane, peate veenduma, et hüpikakende blokeerija seda ei blokeeri. Hea uudis on see, et saate endiselt mängimist jätkata, kui räägite tugiesindajaga. Kui mingil juhul on nad kõik teiste klientidega hõivatud, võite jätta oma e-posti või telefoninumbri ja nad võtavad teiega ühendust nii kiiresti kui võimalik.

  • 📌 Kuidas saab nõuda sissemakseta 7-dollarist boonust?

  • Sissemakseta boonus on saadaval esmakordselt Gratorama kontole registreerumisel.

  • 📌 Mis on 'Comp Points'?

  • Comp punktid on vaid väike tasu, mida saate kasiinost iga kord, kui mängite. Iga teie tehtud 10 dollari eest saate ühe võistluspunkti ja pole tähtis, kas mängite boonusrahaga või päris rahaga. Kui olete omandanud 100 võistluspunkti, lunastate need kassas ja saate neid hiljem kõigil mängudel panustamiseks kasutada.

  • 📌 Milleks Autoplay kasutatakse?

  • Nupu Play Now all näete nuppu Automaatne ja sellele klõpsates avate automaatse esituse kasti. Siin saate valida ühe nupule klõpsates mängude arvu, mida soovite mängida, ja süsteem hakkab mängima, kui klõpsate numbril. Automaatse esituse saate igal ajal peatada ja te ei pea selle lõppemist ootama. Klõpsake lihtsalt nuppu Stop ja automaatne esitamine peatub pärast mängu lõppu. Automaatse esituse funktsiooniga on kaasas ka täpsemad seaded. Kui kasutate täpsemaid sätteid, juhendate mängu peatama ühes järgmistest olukordadest:

    • 'Võidetud mäng' - kui valite selle valiku, peatub mäng pärast võitu, olenemata sellest, kas auhind võideti.
    • 'Üksikvõit ületab' - kui valite selle valiku, peatub automaatne mängimine, kui võidate teatud summast suurema auhinna. Sina oled see, kes selle summa eelnevalt kindlaks määrab.
    • 'Saldo vähendatud' võrra - kui valite selle valiku, peatub automaatne esitamine juhuks, kui teie saldo väheneb teatud summa võrra. Sina oled see, kes summa määrab.
    • 'Saldo suurendatud' võrra - kui valite selle valiku, peatub automaatne esitamine juhuks, kui teie saldo suureneb teatud summa võrra. Sina oled see, kes selle summa määrab.
  • 📌 Kas ma leian kõik varem tehtud hoiused?

  • Jah, saate tehingute ajaloo kaudu kontrollida kõiki tehtud sissemakseid.

  • 📌 Kas ma saan kontrollida oma lepingust taganemise olekut?

  • Jah, saate oma väljamaksetaotluse olekut kontrollida tehinguajaloo kaudu. Kui teie väljaastumise staatus on endiselt ootel, saate soovi korral tühistamise tühistada.

  • 📌 Kuidas kasiino mu dokumente pärast nende üleslaadimist säilitab?

  • Siin pole millegi pärast muretseda. Kui kasiino on teie dokumendid kätte saanud, salvestatakse need elektrooniliselt piiratud juurdepääsuga turvalises keskkonnas.

  • 📌 Kuidas saab dokumente kasiinosse saata?

  • Kõik vajalikud dokumendid saate saata järgmisel aadressil: [email protected] Soovitame saata kvaliteetsed koopiad, mis võimaldavad kasiinol teie andmeid kontrollida ilma tarbetu viivituseta.

  • 📌 Mis tüüpi dokumente ma vajan saata?

  • Kasiino võib nõuda mõne või kõigi järgmiste dokumentide saatmist:

    • Foto ID-koopia - see sisaldab teie passi, juhiloa või riikliku ID-kaardi koopiat. Koopia saatmisel veenduge, et kõik üksikasjad oleksid dokumendil nähtavad.
    • Krediitkaardi koopia - peate saatma makse tegemiseks kasutatud krediitkaardi esi- ja tagakülje koopia. Enda turvalisuse huvides soovitame blokeerida kaardi esiküljel olevad 8 kesknumbrit ja kaardi tagaküljel olev 3-kohaline turvakood.
    • Aadressi tõend - oma aadressi tõendi saamiseks võite saata kommunaalmakse koopia või krediitkaardi väljavõtte. See peaks olema hiljutine dokument, kuhu on lisatud teie nimi ja aadress. Krediitkaardi väljavõtte saatmise korral soovitame blokeerida krediitkaardi kaheksa keskmist numbrit.
  • 8Hinnang
    Online Casino

    Kasiino kiirülevaade

    Boonused (4) +
    100% boonusFree Spins BonusSissemakseboonusTervitusboonus
    Kasiinod (2) +
    Kasutajatoe kanalid (2) +
    Litsentsid (1) +
    Mängud (2) +
    Partnerprogramm (1) +
    Tarkvara (1) +
    Võta oma boonus
    8Hinnang
    LingidHasartmängusõltuvusLahtiütlusVastutustundlik mängiminePrivaatsuspoliitikaTingimused
    Online Casino Rank on sõltumatu võrgumänguportaal, mis pakub praegust ja täpset teavet online-kasiinode maailma kohta.
    © onlinecasinorank.ee 2020