Eesti
onlinecasinorank.ee
  • Kasiinod riikide kaupa
  • Kasiinoboonus
  • Kasiinomängud
  • Sissemakseviisid
  • Uudised
Menu
Online Casino
Eesti

Genesis Online Casino ülevaade 2021 - Kkk

Genesis
Boonus$1,000
Hoiuse nõudedHoiuse nõuded:-
Väljamakse protsentVäljamakse protsent:-
Min tagatisrahaMin tagatisraha:-
Võta oma boonus
Total score8.0
Online Casino
Plussid
+ Uus kasiino 2018 Väga mobiilne sõbralik
Miinused

Kasiino kiirülevaade

WebsiteWebsite:Genesis
Year foundedYear founded:2018
Boonused (5)
+
100% boonusFree Spins BonusSissemakseboonusSissemakseboonusTervitusboonus
Kasiinod (2)
+
Instant Play
Kasutajatoe kanalid (2)
+
Live-vestlus
Toetage e-posti
Keeled (5)
+
inglise
norra
rootsi
saksa
soome
Litsentsid (3)
+
Curacao
Malta Gaming Authority
UK Gambling Commission
Partnerprogramm (1)
+
Affiliate Cruise
Riigid (25)
+
Bulgaaria
Egiptus
Etioopia
Horvaatia
Jordaania
Kamerun
Kanada
Katar
Keenia
Lõuna-Aafrika Vabariik
Maroko
Mehhiko
Nigeeria
Norra
Omaan
Peruu
Poola
Saksamaa
Saudi Araabia
Suurbritannia
Tuneesia
Tšehhi
Venemaa
Venezuela
Šveits
Sissemakseviisid (9)
+
EcoPayzEntropay
Maestro
MasterCardNeteller
Paysafe Card
SkrillVisa
Visa Electron
Tarkvara (6)
+
Evolution Gaming
Microgaming
NetEnt
Nyx Interactive
Play'n GO
Quickspin
Valuutad (26)
+
Austraalia dollarit
Bulgaaria leevi
Czech Republic korunas
Gruusia lari
Hiina jüaani
Horvaatia kuna
Kanada dollarit
Lõuna-Aafrika randi
Lõuna-Korea vonni
Mehhiko peesot
Nigeeria nairat
Norra krooni
Peruu solli
Poola zlotti
Rootsi krooni
Rumeenia leud
Suurbritannia naelsterlingit
Taani krooni
Türgi liiri
USA dollarit
Ukraina grivnat
Ungari forintit
Uus-Meremaa dollarit
Venemaa rubla
eurot
Šveitsi franki
Väljamakseviisid (8)
+
EcoPayz
Entropay
MasterCard
Neteller
Online-pangaülekanne
Skrill
Visa
Visa Electron
Sissemakseviisid
SkrillVisaPaysafe CardNetellerMasterCard
Usaldab
Malta Gaming Authority

Kkk

Oleme kogunud vastused kõige sagedamini küsimusi Genesis Casino meie KKK.

Kui oodata mu tasuta keerutab?

Expand

Kui avate konto ja teha deposiit saate esimene partii 30 tasuta keerutab 24 tunni jooksul.

Kui pikk on taganemist?

Expand

See kõik sõltub meetod, mida kasutada väljamakse tegemiseks. Kasiino töötleb väljavõtmine vahel 24 ja 72 tundi.

Kaua see aega võtab, et kontrollida konto?

Expand

Kui kasiino saab kõik vajalikud dokumendid oma konto kontrollitakse vahel 48 ja 72 tundi.

Mis juhtub, kui ma kaotan oma internetiühendust kui ma mängida live mänge?

Expand

Kui sa kaotad internetiühendus samas mängid live lauamängud, mäng jätkub tavapärasel viisil. Kui te ei saa taastada kohe, siis oma panus logitakse nagu "seisma" ja see tähendab, et ühel hetkel sa ei võta edasisi meetmeid. Kui te taastada oma internetiühendust saate vaadata kõik ennustused, et pandi oma mängu ajalugu.

Can I küsida live edasimüüja kui mul on mõned küsimused seoses minu kontot?

Expand

Live edasimüüja ei ole juurdepääsu oma kontole ja oma isiklikke andmeid. Te võite paluda neil küsimusi strateegiate mängu mängid, kuid mitte oma konto. Kui teil on küsimusi oma konto peaksite ühendust klienditoega ja mida saate teha, et läbi chat, telefoni või e-posti.

Vastutustundlik mängimine - I meelt muutnud seoses minu enesevälistused. Kas ma saan seda?

Expand

Kui oled mängija Ühendkuningriigi siis ei saa tühistada enesevälistused muu mängijad saavad. Sa pead kirjutada taotluse sealhulgas nii palju üksikasju kui võimalik, miks te soovite uuesti oma kontole. Teil on 7 päeva taganemise aja, mis annab teile võimaluse kaaluda oma otsust. Mängijad Ühendkuningriigi peab ootama mängukeelu perioodi lõpus enne kui nad saavad juurdepääsu oma kontosid.

Vastutustundlik mängimine - Mida teha, kui mängukeelu periood lõpeb?

Expand

Kui enesevälistused tähtaja möödumist, muutub teie konto uuesti avada automaatselt. UK elanikud peavad saatma taotluse uuesti avama oma konto.

Vastutustundlik mängimine - Can I püsivalt konto sulgeda?

Expand

Kui te soovite jäädavalt sulgeda oma konto peate ühendust klienditoega aadressil [email protected]

Vastutustundlik mängimine - Kuidas registreeruda GAMSTOP?

Expand

Kui soovite registreeruda GAMSTOP peate külastama www.gamstop.co.uk ja sisesta isikuandmed nagu teie nimi, sünniaeg ja e-posti aadress, kui nimetada vaid mõned. Te saate e-posti, mis kestab 24 tundi ja kui te seda teete teie ise mängukeelu perioodi muutub tõhusamaks.

Vastutustundlik mängimine - Kuidas ise jätta hasartmängud?

Expand

Kui te arvate, et teie hasartmängud harjumus muutub kontrolli see on hea mõte aeglase asju ette. Saate oma konto sulgeda vähemalt 7 päeva jooksul, kuni üks aasta. Kui soovite uuesti oma konto uuesti pead ootama 7 päeva, mis on cool-off jooksul. Mängijad Ühendkuningriigi võib võtta time-out ajavahemikus 1. ja 45 päeva või füüsilisest jätta end hasartmängude jooksul 6 kuu jooksul. Ajal mängukeelu periood, oma kontot ei saa uuesti aktiveerida mingil juhul. Sa ei saa sisse logida oma kontole sel perioodil samuti. Soovitame ise välistada ennast teistest kontod erinevad firmad enda hea. Võite installida tarkvara, mis keelavad teil pääseda ligi mis tahes hasartmängude sait. Soovitame pöörduge klienditoe enne edasisi abinõusid.

ma saan muuta oma vale isikuandmeid?

Expand

Teil on lubatud muuta mõningaid isiklikke andmeid, kui te arvate, et olete teinud vea registreerimise käigus. Sa pead logima sisse, et oma kontot ja valige vahekaart profiil. Sa ei saa muuta oma nime, sünnikuupäeva ja elukohariigi turvakaalutlustel. Kui vajate täiendavat abi peate võtke ühendust klienditoega.

Mida teha, kui ma unustan e-posti aadress Ma kasutasin registreeru kasiino?

Expand

Kui sa unustasid oma e-posti aadress, mida kasutatakse esimest korda registreeritud kasiino pead saatke e [email protected] ja kõrgelt kvalifitseeritud meeskond Genesis kasiino aitab teid.

Ma arvan, et mul on juba konto Genesis Casino. Kuidas ma saan vaadata, kas see on tõsi?

Expand

Kui arvate, et teil on juba konto Genesis Casino kuid ei mäleta sisselogimise andmed, mida pead ühendust klienditoega aadressil [email protected] ja meeskond saavad vaadata ja kontrollida oma andmed. Seda tehes on vältida olles oma konto sulgeda.

Mis juhtub, kui üks on probleeme registreerimise leht?

Expand

Enamiku ajast, kui saad veateate mõnel juhul tekib selgitus mida sa peaksid tegema. Kui te leida püsivaid probleeme, kui nad püüavad registreeru kasiino siis peaks ühendust klienditoega ja nad aitavad teid ja aitab teil lõpetada registreerimise.

Kuidas ma leian oma profiili lehele?

Expand

Esimene asi, mida pead tegema, on sisse logida oma kontole siis minge "Minu konto", mida võib leida top navigation bar. See viib teid oma kodulehel ja sealt leiad lingil Profiil külgmenüüs.

Kas on võimalik omada rohkem kui üks konto?

Expand

Iga kasutaja on lubatud on ainult üks konto. Kasiino jätab endale õiguse kustutada eksemplaris kontosid.

Kas on võimalik kontrollida konto ja tehingute ajalugu?

Expand

Kui lähete Minu konto ja klõpsate Tehingud sakk näed oma konto aktiivsust. Kui vajate täiendavat abi saab ühendust klienditoega.

Kes küsida kui mul on küsimusi minu kontot?

Expand

Iga kord, kui on raskusi või küsimusi oma konto saate ühendust klienditoega kaudu chat, telefoni või e-posti ja nad nõustavad teid meeleldi.

saab välja lülitada minu tellimus infolehed ja tutvustusi?

Expand

Kui soovite saa mingit uudiskirju kasiino klõpsa 'Eemalda' nuppu, mis võib leida lõpus iga e-posti. Teine võimalus lülitada teated on kaasajastada oma "Minu teated" seaded ja te ei saa ühtegi märguannet Genesis Casino.

Kas on võimalik muuta e-posti aadress?

Expand

Jah, saate muuta oma e-posti aadress igal ajal soovite ja protsess on väga lihtne. Sa pead minema oma kontole ja leida "Muuda Saatke" sakk ja järgige juhiseid.

ma arvan, et mul hasartmängusõltuvuses. Kes ma saan küsida abi?

Expand

Online-hasartmängude võib olla lõbus ja tulus tegevus, kuid aeg-ajalt mõned mängijad eksida kogu protsessi. Nad usuvad, et nad saavad teenida tulu hasartmängude ainult või nad arvavad, et saab mängida rohkem tagastama raha nad on kadunud. Igal juhul on küsimus tuleb tõsiselt võtta ja kui te arvate, et teil on tekkinud hasartmängusõltuvuse siis peaks abi otsima. Te peaksite ühendust klienditoega ja nad juhatavad teid läbi sammud, mida peaks võtma ja võtma küsimustes teie kätes.

Kuidas veenduda, et ma saavad kirju Genesis Casino?

Expand

See on väga lihtne ja kõik, mida vaja teha, on lisada GenesisCasino.com oma teenusepakkuja "Safe Saatja nimekirja.

ma tegin vea, kui ma jagasin oma isikuandmed registreerimisel. Mida ma peaksin tegema?

Expand

Kui leiate, et mõned üksikasjad, et olete jaganud kasiino on valed, siis tuleks pöörduda kasiino kohe. Võite saata e-posti aadressil [email protected] või kaudu Live Chat. Toetus ained on rohkem kui hea meel teid aidata.

Kas Genesis Casino on kõik vajalikud litsentsid?

Expand

 Kasiino haldab Genesis Global Limited ja õiguse alusel asutatud Malta ja reguleeritud Malta Gaming Authority koos juhiloa number MGA / B2C / 314/2015. Kasiino on litsentseeritud ja reguleeritud UK Gambling Commission koos juhiloa number 000-045235-R-324-169-008

Kui turvaline on saata isiklikke dokumente kasiino?

Expand

Iga dokumendi kasiino saab hoitakse turvalises keskkonnas ja on kättesaadavad ainult kõrgematele turvatöötajaid.

Kui turvaline on minu andmed ja mu aktiivsus Genesis Casino?

Expand

Sel hetkel, kui sisse oma kontole kõigile oma tegevust kaitsta, kasutades standard krüpteerimise tehnoloogiat. See tähendab, et kõik teie isikuandmeid kõik tegevused veebilehel hoitakse privaatsena. Genesis Casino on ülemaailmselt tunnustatud ja üks peamisi põhjusi, mis on, sest see tagab ohutu, vastutustundlik ja turvaline mängukeskkond.

Mis on GDPR?

Expand

GDPR või isikuandmete kaitse määruse kontrollib, kuidas ettevõtted kasutavad oma isiklikke andmeid. See võib sisaldada teie nime, aadressi või telefoninumbrit vaid nimetada mõned. Allpool oleme välja toonud, kuidas see võib mõjutada sind.

Can Mul on mõningaid isiklikke andmeid välja?

Expand

Igasugune teave, mis on salvestatud andmebaasi kogum 5 aastat ei saa muuta üldse. See määrus on seatud rahapesu tõkestamise ja terrorismi rahastamise eeskirjadele. Pidage meeles, et kõik andmed kasiino on sinust hävitatakse pärast säilitamist tähtaeg on möödunud.

Miks kasiino vajab isikuandmeid?

Expand

Kasiino on seadusega nõutav, et pakkuda teile kvaliteetset teenust. Kasiino võib töödelda al isikuandmeid, kui olete nõus andma sama. Täiendavat teavet, soovitame teil vaadata kasiino Privaatsus.

Kaua see võtab teha deposiit?

Expand

Enamik tagatisraha meetodeid saadaval Genesis Casino on vahetu. See tähendab, et kui sa teed deposiidi raha kantakse teie saldo mõne minuti jooksul. Mõned tagatisraha meetodeid võib võtta kauem, sõltuvalt mis osutaja te kasutate ja oma riigis.

Kuidas teha deposiit?

Expand

Deposiidi tegemine on väga lihtne, sa lihtsalt vaja leida tagatisraha nuppu, mis on ülaosas paremal pool iga lehekülje või võite minna Minu konto lehel. On erinevaid tagatisraha meetodeid olemas ja teil on vaja valida üks, mis sobib teile kõige paremini. Te peate meeles pidama, et kui valid tagatisraha meetod, teil on vaja kasutada sama meetodit, kui olete Väljamakse tegemisel. Genesis Casino pakub järgmisi tagatisraha meetodeid: Visa, MasterCard, Skrill, Neteller, Paysafe või pangaülekanne. Kui teil tekib küsimusi, kui sa püüad teha deposiit peaksite ühendust klienditoega lisaabi.

tegin tagatisraha kuid raha on ikka veel minu tasakaalu. Mida ma peaksin tegema?

Expand

Esimene asi, mida pead tegema, on vaadata, kas raha maha oma kaardi või konto. Kui nad olid, siis peaks ühendust klienditoega ja nad saavad jälgida raha ja lahendada probleemi teile. Mõnel juhul peate saatma koopia tehing nii kliendi ained seda uurida makseteenuse pakkuja.

Kui turvaline on minu raha Genesis Casino?

Expand

Genesis Casino pakub turvalist ja usaldusliku keskkonna oma mängijad. Kõik teie andmed on krüptitud tänu SSL ühendusi kasiino kasutab. See tähendab, et ainult inimesed, kes olid ette lugeda teavet ja keegi teine. Makseviisid, et kasiino kasutusalad on PCI ühilduv, mis tähendab, et teie kaardi andmed on turvaliselt käsitseda. Tipptasemel tehnoloogia töötab, et tagada oma rahalised üksikasjad on ohutud volitamata muutmine või kasutamiseks.

Mis valuuta ma saan kasutada, et muuta tagatisraha Genesis Casino?

Expand

Kõik UK mängijad peavad kasutama GBP kui nad teevad deposiidi oma konto. Muud vääringud, mis on toetatud Genesis Casino on: USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, proovige, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW, UAH, INR. Te peate meeles pidama, et kui sa link valuuta kontole siis, kui registreerite kasiino, samas valuutas ei saa muuta tulevikus.

Tegin tühistamise taotluse, kuid ma meelt muutnud. Kas ma saan seda?

Expand

Jah, see on võimalik tühistada tühistamise taotluse. Sa pead pea Minu konto lõik ja vajuta Ootel Väljamakseid sakk. Jälgi juhiseid ja saate oma väljamaksetaotluse tühistada ei aja.

Olen raskusi Väljamakse tegemisel. Mis viga?

Expand

Esimene asi, mida pead tegema, on vaadata, kas kõik andmed, mida ette kasiino registreerimisel on täpsed. Need on kõige levinumad põhjused, miks tagasivõtmine ei toimu: · Te ei saa kinnitada oma konto. · Püüad tagasi rohkem raha kui teil on oma tasakaalu · Teie pangakonto number on vale · Teil on aktiivne boonus, mis tuleb panustada Kui olete kontrollinud ja leidnud, et kõik andmed on õige siis soovitame proovida avada oma konto teist brauserit. Kui probleem püsib viimane samm on võtta ühendust klienditoega ja ained püüab probleemi lahendada.

Kas on mingeid tasusid seotud turult kõrvaldamise eest?

Expand

On 2% käitlustasu kaasatud tegemisel taganeda. Enne kui kinnitate oma tühistamise Teile teatatakse summa. Pidage meeles, et taotledes tühistamise nõustute tasud samuti. Leidub makseviisid kus summa võib olla väiksem kui see.

Kas ma saan kasutada Boonusrahal kõik kasiino mängud?

Expand

Mõned soodustused on piiratud teatud mänge teised saavad taotleda mis tahes mäng. Enne saada boonus raha sa peaksid kontrollima Bonus Tingimused esimene.

Can I loovutab boonus?

Expand

Jah, saate üleandmisega boonust enne kui hakkate mängima. Võite isegi loovutab boonus kui olete hakanud mängima ja panustasid. Te peate meeles pidama, et kui sa otsustad seda teha, et kõik võidud üleandmist liiga ja kõik kahjud võetakse maha oma raha. Selleks, et sa pead minema Minu konto sektsioonis siis Balance ja Bonus sakk ja klõpsake "tagastata" nuppu all aktiivse boonus.

Millised on panustamise nõuded boonust?

Expand

Boonus saate, kui teete tagatisraha on lihtsalt lisaraha kasiino premeerib teid, nii et saate mängida enam ja proovida rohkem mänge. Iga boonuseid, et kasiino on pakkuda tulla panustamise nõuded, mida peavad täitma, enne kui saate teha väljamakse. Boonused ja tasuta keerutab alates Genesis Casino tuleb panustada 40 korda ei ole sätestatud teisiti. Võite teha väljamakset enne kui olete panite boonus, kuid see tähendab te kaotate oma boonusraha ja kõik võidud liiga.

saan mängida mänge tasuta?

Expand

Jah, sa saad. Mõned mängud saab mängida demo versioon teised ei saa. See on tavaliselt nii live mänge, kus kõik laua istekohti reserveeritud maksavad mängijad.

Kuidas aktiveerida tasuta keerutab?

Expand

Aegajalt kasiino auhindu oma lojaalsed mängijad mõned tasuta keerutab proovida uut mängu. Aktiveerimine vaba keerutab on väga lihtne. Sa lihtsalt pead sisse logima mängu ja saate teate, mis näitab arvu tasuta keerutab olete saanud.

Kas kasiinomängud õiglane ja juhuslikult?

Expand

Asjaolu, et kasiino pakkumised mänge tuntud ja usaldusväärsete pakkujate ütleb kõik. Kõik mängud on testitud ühes maailma kõige kogenud ja usaldusväärne mängimine testlaborid nimetatakse Technical Systems Testing, mis on osa Gaming Laboratories International. Samuti mängud on heaks kiitnud eCOGRA mis on rahvusvaheliselt akrediteeritud katsetamine selts asub Londonis. See tähendab, et Random Number Generator on 100% kindel ja erapooletu.

Milline tarkvara pakkujaid võib leida Genesis Casino?

Expand

Moosese Casino, võite leida mänge mõned parimad tarkvara pakkujad kunagi sealhulgas NetEnt, Microgaming, Quickspin, NYX Interactive, Play n`Go ja Evolution.

Mis juhtub, kui ma kaotan internetiühendus mängides mängu?

Expand

Midagi ei juhtu, kui sa kaotad ühendus. Mäng mängid on peatatud ja kui sa tagasi seoses jätkate kus te lõpetasite esiteks. Sa ei kaota kunagi oma raha tõttu katkestamise.

Mul on probleeme minu kontosse?

Expand

Sa ilmselt kasutades vale sisselogimise andmed või ehk Caps Lock on sisse lülitatud, klaviatuuril. Kui sa unustasid oma parooli, võite proovida seda lähtestada kasutades Unustasid parooli lingi spikrimenüüs. Kui probleem püsib, siis soovitame võtke ühendust klienditoega lisaabi.

Umbes
Privacy policy
Arvustused
Mängujuhised
Uudised
© onlinecasinorank.ee 2021