Online Casino
onlinecasinorank.ee
  • Kasiinod valuutade järgi
  • Uudised
  • Kasiinod riikide kaupa
  • Kasiinoboonus
  • Kasiinomängud
  • Sissemakseviisid
Genesis

Genesis - Kkk

Uus kasiino 2018 Väga mobiilne sõbralik
Boonus$1,000Võta oma boonus
8Hinnang

Kkk

Oleme kogunud vastused kõige sagedamini küsimusi Genesis Casino meie KKK.

📌 Kui oodata mu tasuta keerutab?

  • Kui avate konto ja teha deposiit saate esimene partii 30 tasuta keerutab 24 tunni jooksul.

  • 📌 Kui pikk on taganemist?

  • See kõik sõltub meetod, mida kasutada väljamakse tegemiseks. Kasiino töötleb väljavõtmine vahel 24 ja 72 tundi.

  • 📌 Kaua see aega võtab, et kontrollida konto?

  • Kui kasiino saab kõik vajalikud dokumendid oma konto kontrollitakse vahel 48 ja 72 tundi.

  • 📌 Mis juhtub, kui ma kaotan oma internetiühendust kui ma mängida live mänge?

  • Kui sa kaotad internetiühendus samas mängid live lauamängud, mäng jätkub tavapärasel viisil. Kui te ei saa taastada kohe, siis oma panus logitakse nagu "seisma" ja see tähendab, et ühel hetkel sa ei võta edasisi meetmeid. Kui te taastada oma internetiühendust saate vaadata kõik ennustused, et pandi oma mängu ajalugu.

  • 📌 Can I küsida live edasimüüja kui mul on mõned küsimused seoses minu kontot?

  • Live edasimüüja ei ole juurdepääsu oma kontole ja oma isiklikke andmeid. Te võite paluda neil küsimusi strateegiate mängu mängid, kuid mitte oma konto. Kui teil on küsimusi oma konto peaksite ühendust klienditoega ja mida saate teha, et läbi chat, telefoni või e-posti.

  • 📌 Vastutustundlik mängimine - I meelt muutnud seoses minu enesevälistused. Kas ma saan seda?

  • Kui oled mängija Ühendkuningriigi siis ei saa tühistada enesevälistused muu mängijad saavad. Sa pead kirjutada taotluse sealhulgas nii palju üksikasju kui võimalik, miks te soovite uuesti oma kontole. Teil on 7 päeva taganemise aja, mis annab teile võimaluse kaaluda oma otsust. Mängijad Ühendkuningriigi peab ootama mängukeelu perioodi lõpus enne kui nad saavad juurdepääsu oma kontosid.

  • 📌 Vastutustundlik mängimine - Mida teha, kui mängukeelu periood lõpeb?

  • Kui enesevälistused tähtaja möödumist, muutub teie konto uuesti avada automaatselt. UK elanikud peavad saatma taotluse uuesti avama oma konto.

  • 📌 Vastutustundlik mängimine - Can I püsivalt konto sulgeda?

  • Kui te soovite jäädavalt sulgeda oma konto peate ühendust klienditoega aadressil [email protected]

  • 📌 Vastutustundlik mängimine - Kuidas registreeruda GAMSTOP?

  • Kui soovite registreeruda GAMSTOP peate külastama www.gamstop.co.uk ja sisesta isikuandmed nagu teie nimi, sünniaeg ja e-posti aadress, kui nimetada vaid mõned. Te saate e-posti, mis kestab 24 tundi ja kui te seda teete teie ise mängukeelu perioodi muutub tõhusamaks.

  • 📌 Vastutustundlik mängimine - Kuidas ise jätta hasartmängud?

  • Kui te arvate, et teie hasartmängud harjumus muutub kontrolli see on hea mõte aeglase asju ette. Saate oma konto sulgeda vähemalt 7 päeva jooksul, kuni üks aasta. Kui soovite uuesti oma konto uuesti pead ootama 7 päeva, mis on cool-off jooksul. Mängijad Ühendkuningriigi võib võtta time-out ajavahemikus 1. ja 45 päeva või füüsilisest jätta end hasartmängude jooksul 6 kuu jooksul. Ajal mängukeelu periood, oma kontot ei saa uuesti aktiveerida mingil juhul. Sa ei saa sisse logida oma kontole sel perioodil samuti. Soovitame ise välistada ennast teistest kontod erinevad firmad enda hea. Võite installida tarkvara, mis keelavad teil pääseda ligi mis tahes hasartmängude sait. Soovitame pöörduge klienditoe enne edasisi abinõusid.

  • 📌 ma saan muuta oma vale isikuandmeid?

  • Teil on lubatud muuta mõningaid isiklikke andmeid, kui te arvate, et olete teinud vea registreerimise käigus. Sa pead logima sisse, et oma kontot ja valige vahekaart profiil. Sa ei saa muuta oma nime, sünnikuupäeva ja elukohariigi turvakaalutlustel. Kui vajate täiendavat abi peate võtke ühendust klienditoega.

  • 📌 Mida teha, kui ma unustan e-posti aadress Ma kasutasin registreeru kasiino?

  • Kui sa unustasid oma e-posti aadress, mida kasutatakse esimest korda registreeritud kasiino pead saatke e [email protected] ja kõrgelt kvalifitseeritud meeskond Genesis kasiino aitab teid.

  • 📌 Ma arvan, et mul on juba konto Genesis Casino. Kuidas ma saan vaadata, kas see on tõsi?

  • Kui arvate, et teil on juba konto Genesis Casino kuid ei mäleta sisselogimise andmed, mida pead ühendust klienditoega aadressil [email protected] ja meeskond saavad vaadata ja kontrollida oma andmed. Seda tehes on vältida olles oma konto sulgeda.

  • 📌 Mis juhtub, kui üks on probleeme registreerimise leht?

  • Enamiku ajast, kui saad veateate mõnel juhul tekib selgitus mida sa peaksid tegema. Kui te leida püsivaid probleeme, kui nad püüavad registreeru kasiino siis peaks ühendust klienditoega ja nad aitavad teid ja aitab teil lõpetada registreerimise.

  • 📌 Kuidas ma leian oma profiili lehele?

  • Esimene asi, mida pead tegema, on sisse logida oma kontole siis minge "Minu konto", mida võib leida top navigation bar. See viib teid oma kodulehel ja sealt leiad lingil Profiil külgmenüüs.

  • 📌 Kas on võimalik omada rohkem kui üks konto?

  • Iga kasutaja on lubatud on ainult üks konto. Kasiino jätab endale õiguse kustutada eksemplaris kontosid.

  • 📌 Kas on võimalik kontrollida konto ja tehingute ajalugu?

  • Kui lähete Minu konto ja klõpsate Tehingud sakk näed oma konto aktiivsust. Kui vajate täiendavat abi saab ühendust klienditoega.

  • 📌 Kes küsida kui mul on küsimusi minu kontot?

  • Iga kord, kui on raskusi või küsimusi oma konto saate ühendust klienditoega kaudu chat, telefoni või e-posti ja nad nõustavad teid meeleldi.

  • 📌 saab välja lülitada minu tellimus infolehed ja tutvustusi?

  • Kui soovite saa mingit uudiskirju kasiino klõpsa 'Eemalda' nuppu, mis võib leida lõpus iga e-posti. Teine võimalus lülitada teated on kaasajastada oma "Minu teated" seaded ja te ei saa ühtegi märguannet Genesis Casino.

  • 📌 Kas on võimalik muuta e-posti aadress?

  • Jah, saate muuta oma e-posti aadress igal ajal soovite ja protsess on väga lihtne. Sa pead minema oma kontole ja leida "Muuda Saatke" sakk ja järgige juhiseid.

  • 📌 ma arvan, et mul hasartmängusõltuvuses. Kes ma saan küsida abi?

  • Online-hasartmängude võib olla lõbus ja tulus tegevus, kuid aeg-ajalt mõned mängijad eksida kogu protsessi. Nad usuvad, et nad saavad teenida tulu hasartmängude ainult või nad arvavad, et saab mängida rohkem tagastama raha nad on kadunud. Igal juhul on küsimus tuleb tõsiselt võtta ja kui te arvate, et teil on tekkinud hasartmängusõltuvuse siis peaks abi otsima. Te peaksite ühendust klienditoega ja nad juhatavad teid läbi sammud, mida peaks võtma ja võtma küsimustes teie kätes.

  • 📌 Kuidas veenduda, et ma saavad kirju Genesis Casino?

  • See on väga lihtne ja kõik, mida vaja teha, on lisada GenesisCasino.com oma teenusepakkuja "Safe Saatja nimekirja.

  • 📌 ma tegin vea, kui ma jagasin oma isikuandmed registreerimisel. Mida ma peaksin tegema?

  • Kui leiate, et mõned üksikasjad, et olete jaganud kasiino on valed, siis tuleks pöörduda kasiino kohe. Võite saata e-posti aadressil [email protected] või kaudu Live Chat. Toetus ained on rohkem kui hea meel teid aidata.

  • 📌 Kas Genesis Casino on kõik vajalikud litsentsid?

  •  Kasiino haldab Genesis Global Limited ja õiguse alusel asutatud Malta ja reguleeritud Malta Gaming Authority koos juhiloa number MGA / B2C / 314/2015. Kasiino on litsentseeritud ja reguleeritud UK Gambling Commission koos juhiloa number 000-045235-R-324-169-008

  • 📌 Kui turvaline on saata isiklikke dokumente kasiino?

  • Iga dokumendi kasiino saab hoitakse turvalises keskkonnas ja on kättesaadavad ainult kõrgematele turvatöötajaid.

  • 📌 Kui turvaline on minu andmed ja mu aktiivsus Genesis Casino?

  • Sel hetkel, kui sisse oma kontole kõigile oma tegevust kaitsta, kasutades standard krüpteerimise tehnoloogiat. See tähendab, et kõik teie isikuandmeid kõik tegevused veebilehel hoitakse privaatsena. Genesis Casino on ülemaailmselt tunnustatud ja üks peamisi põhjusi, mis on, sest see tagab ohutu, vastutustundlik ja turvaline mängukeskkond.

  • 📌 Mis on GDPR?

  • GDPR või isikuandmete kaitse määruse kontrollib, kuidas ettevõtted kasutavad oma isiklikke andmeid. See võib sisaldada teie nime, aadressi või telefoninumbrit vaid nimetada mõned. Allpool oleme välja toonud, kuidas see võib mõjutada sind.

  • 📌 Can Mul on mõningaid isiklikke andmeid välja?

  • Igasugune teave, mis on salvestatud andmebaasi kogum 5 aastat ei saa muuta üldse. See määrus on seatud rahapesu tõkestamise ja terrorismi rahastamise eeskirjadele. Pidage meeles, et kõik andmed kasiino on sinust hävitatakse pärast säilitamist tähtaeg on möödunud.

  • 📌 Miks kasiino vajab isikuandmeid?

  • Kasiino on seadusega nõutav, et pakkuda teile kvaliteetset teenust. Kasiino võib töödelda al isikuandmeid, kui olete nõus andma sama. Täiendavat teavet, soovitame teil vaadata kasiino Privaatsus.

  • 📌 Kaua see võtab teha deposiit?

  • Enamik tagatisraha meetodeid saadaval Genesis Casino on vahetu. See tähendab, et kui sa teed deposiidi raha kantakse teie saldo mõne minuti jooksul. Mõned tagatisraha meetodeid võib võtta kauem, sõltuvalt mis osutaja te kasutate ja oma riigis.

  • 📌 Kuidas teha deposiit?

  • Deposiidi tegemine on väga lihtne, sa lihtsalt vaja leida tagatisraha nuppu, mis on ülaosas paremal pool iga lehekülje või võite minna Minu konto lehel. On erinevaid tagatisraha meetodeid olemas ja teil on vaja valida üks, mis sobib teile kõige paremini. Te peate meeles pidama, et kui valid tagatisraha meetod, teil on vaja kasutada sama meetodit, kui olete Väljamakse tegemisel. Genesis Casino pakub järgmisi tagatisraha meetodeid: Visa, MasterCard, Skrill, Neteller, Paysafe või pangaülekanne. Kui teil tekib küsimusi, kui sa püüad teha deposiit peaksite ühendust klienditoega lisaabi.

  • 📌 tegin tagatisraha kuid raha on ikka veel minu tasakaalu. Mida ma peaksin tegema?

  • Esimene asi, mida pead tegema, on vaadata, kas raha maha oma kaardi või konto. Kui nad olid, siis peaks ühendust klienditoega ja nad saavad jälgida raha ja lahendada probleemi teile. Mõnel juhul peate saatma koopia tehing nii kliendi ained seda uurida makseteenuse pakkuja.

  • 📌 Kui turvaline on minu raha Genesis Casino?

  • Genesis Casino pakub turvalist ja usaldusliku keskkonna oma mängijad. Kõik teie andmed on krüptitud tänu SSL ühendusi kasiino kasutab. See tähendab, et ainult inimesed, kes olid ette lugeda teavet ja keegi teine. Makseviisid, et kasiino kasutusalad on PCI ühilduv, mis tähendab, et teie kaardi andmed on turvaliselt käsitseda. Tipptasemel tehnoloogia töötab, et tagada oma rahalised üksikasjad on ohutud volitamata muutmine või kasutamiseks.

  • 📌 Mis valuuta ma saan kasutada, et muuta tagatisraha Genesis Casino?

  • Kõik UK mängijad peavad kasutama GBP kui nad teevad deposiidi oma konto. Muud vääringud, mis on toetatud Genesis Casino on: USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, proovige, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW, UAH, INR. Te peate meeles pidama, et kui sa link valuuta kontole siis, kui registreerite kasiino, samas valuutas ei saa muuta tulevikus.

  • 📌 Tegin tühistamise taotluse, kuid ma meelt muutnud. Kas ma saan seda?

  • Jah, see on võimalik tühistada tühistamise taotluse. Sa pead pea Minu konto lõik ja vajuta Ootel Väljamakseid sakk. Jälgi juhiseid ja saate oma väljamaksetaotluse tühistada ei aja.

  • 📌 Olen raskusi Väljamakse tegemisel. Mis viga?

  • Esimene asi, mida pead tegema, on vaadata, kas kõik andmed, mida ette kasiino registreerimisel on täpsed. Need on kõige levinumad põhjused, miks tagasivõtmine ei toimu: · Te ei saa kinnitada oma konto. · Püüad tagasi rohkem raha kui teil on oma tasakaalu · Teie pangakonto number on vale · Teil on aktiivne boonus, mis tuleb panustada Kui olete kontrollinud ja leidnud, et kõik andmed on õige siis soovitame proovida avada oma konto teist brauserit. Kui probleem püsib viimane samm on võtta ühendust klienditoega ja ained püüab probleemi lahendada.

  • 📌 Kas on mingeid tasusid seotud turult kõrvaldamise eest?

  • On 2% käitlustasu kaasatud tegemisel taganeda. Enne kui kinnitate oma tühistamise Teile teatatakse summa. Pidage meeles, et taotledes tühistamise nõustute tasud samuti. Leidub makseviisid kus summa võib olla väiksem kui see.

  • 📌 Kas ma saan kasutada Boonusrahal kõik kasiino mängud?

  • Mõned soodustused on piiratud teatud mänge teised saavad taotleda mis tahes mäng. Enne saada boonus raha sa peaksid kontrollima Bonus Tingimused esimene.

  • 📌 Can I loovutab boonus?

  • Jah, saate üleandmisega boonust enne kui hakkate mängima. Võite isegi loovutab boonus kui olete hakanud mängima ja panustasid. Te peate meeles pidama, et kui sa otsustad seda teha, et kõik võidud üleandmist liiga ja kõik kahjud võetakse maha oma raha. Selleks, et sa pead minema Minu konto sektsioonis siis Balance ja Bonus sakk ja klõpsake "tagastata" nuppu all aktiivse boonus.

  • 📌 Millised on panustamise nõuded boonust?

  • Boonus saate, kui teete tagatisraha on lihtsalt lisaraha kasiino premeerib teid, nii et saate mängida enam ja proovida rohkem mänge. Iga boonuseid, et kasiino on pakkuda tulla panustamise nõuded, mida peavad täitma, enne kui saate teha väljamakse. Boonused ja tasuta keerutab alates Genesis Casino tuleb panustada 40 korda ei ole sätestatud teisiti. Võite teha väljamakset enne kui olete panite boonus, kuid see tähendab te kaotate oma boonusraha ja kõik võidud liiga.

  • 📌 saan mängida mänge tasuta?

  • Jah, sa saad. Mõned mängud saab mängida demo versioon teised ei saa. See on tavaliselt nii live mänge, kus kõik laua istekohti reserveeritud maksavad mängijad.

  • 📌 Kuidas aktiveerida tasuta keerutab?

  • Aegajalt kasiino auhindu oma lojaalsed mängijad mõned tasuta keerutab proovida uut mängu. Aktiveerimine vaba keerutab on väga lihtne. Sa lihtsalt pead sisse logima mängu ja saate teate, mis näitab arvu tasuta keerutab olete saanud.

  • 📌 Kas kasiinomängud õiglane ja juhuslikult?

  • Asjaolu, et kasiino pakkumised mänge tuntud ja usaldusväärsete pakkujate ütleb kõik. Kõik mängud on testitud ühes maailma kõige kogenud ja usaldusväärne mängimine testlaborid nimetatakse Technical Systems Testing, mis on osa Gaming Laboratories International. Samuti mängud on heaks kiitnud eCOGRA mis on rahvusvaheliselt akrediteeritud katsetamine selts asub Londonis. See tähendab, et Random Number Generator on 100% kindel ja erapooletu.

  • 📌 Milline tarkvara pakkujaid võib leida Genesis Casino?

  • Moosese Casino, võite leida mänge mõned parimad tarkvara pakkujad kunagi sealhulgas NetEnt, Microgaming, Quickspin, NYX Interactive, Play n`Go ja Evolution.

  • 📌 Mis juhtub, kui ma kaotan internetiühendus mängides mängu?

  • Midagi ei juhtu, kui sa kaotad ühendus. Mäng mängid on peatatud ja kui sa tagasi seoses jätkate kus te lõpetasite esiteks. Sa ei kaota kunagi oma raha tõttu katkestamise.

  • 📌 Mul on probleeme minu kontosse?

  • Sa ilmselt kasutades vale sisselogimise andmed või ehk Caps Lock on sisse lülitatud, klaviatuuril. Kui sa unustasid oma parooli, võite proovida seda lähtestada kasutades Unustasid parooli lingi spikrimenüüs. Kui probleem püsib, siis soovitame võtke ühendust klienditoega lisaabi.

  • 8Hinnang
    Online Casino

    Kasiino kiirülevaade

    Boonused (5) +
    100% boonusFree Spins BonusSissemakseboonusSissemakseboonusTervitusboonus
    Keeled (5) +
    inglise
    norra
    rootsi
    saksa
    soome
    Valuutad (26) +
    Austraalia dollarit
    Bulgaaria leevi
    Czech Republic korunas
    Gruusia lari
    Hiina jüaani
    Horvaatia kuna
    Kanada dollarit
    Lõuna-Aafrika randi
    Lõuna-Korea vonni
    Mehhiko peesot
    Nigeeria nairat
    Norra krooni
    Peruu solli
    Poola zlotti
    Rootsi krooni
    Rumeenia leud
    Suurbritannia naelsterlingit
    Taani krooni
    Türgi liiri
    USA dollarit
    Ukraina grivnat
    Ungari forintit
    Uus-Meremaa dollarit
    Venemaa rublaeurot
    Šveitsi franki
    Kasiinod (2) +
    Kasutajatoe kanalid (2) +
    Partnerprogramm (1) +
    Võta oma boonus
    8Hinnang
    LingidHasartmängusõltuvusLahtiütlusVastutustundlik mängiminePrivaatsuspoliitikaTingimused
    Online Casino Rank on sõltumatu võrgumänguportaal, mis pakub praegust ja täpset teavet online-kasiinode maailma kohta.
    © onlinecasinorank.ee 2020