Oleme kogunud vastused korduma kippuvatele küsimustele CasinoCasino meie KKK.
Kui olete kunagi mänginud CasinoCasino enne sa pead tegema konto. Registreerimise protsess on väga lihtne. Sa pead valima hõbe "Register" nuppu ülaosas lehe veebilehel. Lihtsalt täitke vajalikud väljad ja oodake kinnitus e. Kui olete saanud e-posti lihtsalt järgige linki ja nõustun Tingimused kasiino ja Privaatsus.
Iga kord, kui tekib raskusi või mis tahes küsimustes võite pöörduda klienditoega. Võite nendega ühendust kaudu jututuppa või e-posti. Samuti võite leida neid +356 2034 1581, kuid pidage meeles kõne võib olla rahvusvaheline nii et see võib sisaldada mõningaid teenustasusid.
Iga uus konto, mis luuakse on kinnitamata alguses. Et kontrollida konto mängija peab kinnitama oma identiteeti. Iga mängija peab kontrollima oma konto, kui summa oma võidud jõuab $ 2000 või rohkem. Sa pead saatma koopiad oma dokumente e-posti teel või live chat. Kasiino jätab endale õiguse taotluse identiteedi kontroll mis tahes punktis.
Mõned inimesed ei ole lubatud avada kontot CasinoCasino õiguslikel põhjustel. Siin on nimekiri piiratud riikides: Mehhiko, Myanmar, Laos, Läti, Kuveit, Indoneesia, Iraan, Iisrael, Itaalia, Iraak, Hong Kong, Ungari, Guyana, Prantsusmaa, Ecuador, Eesti, Kambodža, Tšehhi Vabariik, Afganistan, Albaania, Alžeeria, Angola, Zimbabwe, Jeemen, Uganda, USA, Taiwan, Türgi, Singapur, Lõuna-Korea, Hispaania, Sudaan, Süüria, Rumeenia, Venemaa, Pakistan, Panama, Paapua Uus-Guinea, Filipiinid, Portugal, Namiibia, Nicaragua ja Põhja-Korea. Kui elate ühes neist riikidest, siis me kardame teil ei ole lubatud, et nautida mänge selles kasiino.
Igaüks, kes on vähemalt 18 on lubatud avada kontot CasinoCasino. Kui te olete noorem või elate üks riikidest, mis on piiratud, siis ei ole lubatud mängida CasinoCasino.
Jah saab mängida palju mänge CasinoCasino reaalse rahaga. Sa pead avama konto ja kui teie konto on kinnitatud, võite sisse logida, teha deposiit ning mängida oma mängu valik. Seal on palju saadaval maksesüsteemid, mis muudavad hoiustamiseks ja äravõtmise vahenditest väga lihtne.
CasinoCasino on juriidiline ja usaldusväärne kasiino. See on tegevusluba alates Malta Gaming Authority, Briti Gambling Commission ja Spelinspektionen, Rootsi hasartmänguametis.
Palju erinevaid mänge on saadaval kasiino tipptaseme pakkujad. Kõik mängud võib leida kasiino fuajees ja nad pisut erineda riigiti. Kõik mängud on järjestatud kategooriatesse ja leiad erinevaid mänguautomaadid, video teenindusajad jackpot'iks live mänge ja lauamänge, kui nimetada vaid mõned.
Ainus võimalus nautida kasiino mängud on, kui sa mängid vastutustundlikult. At CasinoCasino leiad tööriistu, mis aitavad mängijad mängida mõistlikult. Kõik mängijad on soovitatav ära need vahendid. On erinevaid lõigud, kus saate teada, kuidas piirata ennast. On tähtajad, bet piirid, kahjumi piiramise ja hoiustamise piirmäärad. Samuti saate määrata ajalõpud ja füüsilisest isikust jätta end hasartmängud.
Jah, iga mängu jälgitakse, et kaitsta mängijaid. On terve meeskond, et pühendab oma aega jälgida mängu ja tegevus kontol. Juhul kui on mingeid küsimusi meeskonna ühendust mängija.
Jah, teil on lubatud pausi, kui soovite. Saate aktiveerida timeout konto ja sa oled hea minna. See on üks vastutustundliku mängimise vahendeid, mida saab kasutada ja teha paus hasartmängud. On erinevaid tähtaegu saab valida. Võite alustada valides 24 tunni timeout, siis 1 nädal timeout, 4 nädala timeout või 6 nädala timeout. Timeout lõik jõuate ise tõrjutuse sektsioonis samuti. Kui valite enesevälistused siis ei saa kontole sisse logimisel. Kui teil on vaja mingit abi saab ühendust klienditoega ja nad juhatavad teid läbi protsessi.
On tavaline, et arendada hasartmängusõltuvuses ja esimene samm on tunnistada, et teil on üks. Võite võtta ühendust klienditoega, kui te arvate, et teil on hasartmängude probleem. Tugirühma aitab teil peatatakse ajutiselt oma konto või halvimal juhul nad sulgeb konto eest püsivalt. Sa peaksid ka jälgitavate kasiino sotsiaalse meedia, et sa ei kiusatus õnnemäng.
Võite alati pöörduda klienditeeninduse kui teil on mingeid küsimusi või probleeme. Võite neile meili saata või alustage live chat. Soovitame lisada nii palju informatsiooni kui võimalik, ja nad aitavad teil võimalikult kiiresti.
On erinevaid viise, kuidas saad ühendust personali kasiinos. Võite rääkida liige kasiino telefoni, lihtsalt helistada +356 2034 1581, kuid pange tähele, et rahvusvahelisi makseid võib tähendada. Teine võimalus on saata neile e-posti või alustada live chat kasiinost veebilehel.
Klienditugi on saadaval 24/7 aastaringselt. Võite saata e-posti aadressil igal ajal ja reaktsiooniaeg on paar tundi. Telefoni tugi ja live chat lahtiolekuajad 08:00 kuni 01:00. Kasiino pakkumised toetada paari keeles, sealhulgas inglise, rootsi, soome, saksa ja norra keeles.
Live chat on saadaval mis tahes seade, mida kasutate mängida kasiinos.
Kui logite sisse oma kontole saate klõpsata "Mängi nüüd" või "Hoiuste". Kui valite sissemakse võimalust siis võetakse hoiustamise lehele, kus võite leida erinevaid tagatisraha meetodeid ja valida üks, mis sobib teile. Enamik tagatisraha meetodeid Krediteerime kontole raha peaaegu kohe. Minimaalne summa on $ 10 deposiit, ainult siis, kui te kasutate pangaülekandega deposiit on $ 30.
Väljamakse tegemisel on CasinoCasino on lihtne ja kiire. Vali tühistamise meetod, mis kõige paremini sobib sulle. Väljamaksemeetod peab olema sama, mis teie tagatisraha meetod, või saate valida pangaülekandega. Tagasivõtmine päringut töödeldakse 24 tunni jooksul tööpäevadel.
At CasinoCasino saad teha hoiuse või tühistamise maksmata lisatasud. Selleks, et olla abikõlblik kasiino tasuta makseteenuse mängijad on soovitatav hoiduda sagedased ja väikeste puhul, kuna seda tüüpi maksete võib olla suhtes töötlemise tasu.
On teatud juhtudel, kus mängija ei ole võimalik teha taganeda. Kui on olemas aktiivne boonus alles pooleli, siis tuleb täita panustamise nõuded enne, kui saate teha väljamakse. Kui teie kassajääk ei toeta tühistamise taotluse. Saad teha väljamakse rahalisi vahendeid ja mitte oma boonus raha. Kui teie väljamakseviisil ei sobi oma deposiidi meetodiga. Kui teie tagatisraha meetod ei ole kättesaadav tühistamise leht siis tuleb valida pangaülekanne valik. Kui teie taotlust tagasivõtmine on väiksem kui miinimumsumma lubatud. Iga väljamakseviisil on minimaalne summa, mida saab taotleda, mis on selgelt märgitud. Kui sul on veel probleeme võtke ühendust klienditoega.
CasinoCasino on nüüdisaegse platvorm, mis muudab teie kogemusi ohutu ja turvaline. Nad kasutavad krüpteerimist tehnoloogia, mis kaitseb oma isiklikke ja majanduslikke andmeid.
Seal on paar vana mängud, mis töötavad flash, nii et sa pead lubama seda, et mängida neid mänge. Vastasel korral kasiino platvormi on kaasaegne ja see on võimalik kohandada mis tahes seadet. Enamik brausereid saab toetada oma mängu mängida ja seal on ka mobiilne versioonid palju mänge mida saab mängida oma nutitelefoni või tablett.
Sa ei pea alla laadida kasiino tarkvara, mida saab kasutada kohe mängida.
CasinoCasino valmistatakse ootamatute olukordade nagu see. Nad logi ja salvestage gameplay ja kõik oma panused. Niisiis, kui Internet on tagasi ja töötab võite pöörduda ja jätkata mängimise. Mäng laeb täpselt samal hetkel sa kaotasid ühendus. Kui te ei lõpeta mängu 30 päeva jooksul, mängu osutaja seda teile ja saate kõik võidud, kui need on olemas.
Probleem võib olla fikseeritud lihtsalt värskendav lehel. Kui olete teinud, et teil on võimalik näha tulemusi ja mängimist jätkata mängu. Kui see ei aita saad ühendust klienditoega ja nad juhatavad teid läbi. Oleks ideaalne, kui te võtate ekraanipilt ja jagada seda klienditoega, et kuidas nad saavad kiiresti lahendada.
Mõnikord mängijad on raskusi peale- või mängides mängu. Sellistel juhtudel võite proovida paar asja, et probleemi lahendada. Saate kustutada küpsised ja vahemälu. Võite uuendada uusima versiooni oma brauserit. Võite installida ja lubada flash, kui sa üritad mängida vanemad mängud. Kui teil on endiselt raskusi pärast olete proovinud kõike eespool mainitud, siis peaks ühendust klienditoega. Nad kindlasti lahendada teie jaoks.
CasinoCasino on väga helde iga uus mängija. Nad armastavad rikkuda oma uusi kliente kahekordistada oma tagatisraha. Kasiino pakub 100% match boonus, et läheb kuni € 100.
CasinoCasino hoolitseb selle püsikliente ka. Nad pakuvad eksklusiivne 10% cashback oma lojaalsed mängijad. Hea asi on see, et ei ole kihlvedude nõuetele, kui tegemist on raha tagasi. Te saate tõeline raha ja saate seda kasutada, kuidas soovite. See tähendab, et isegi halb päev, siis ei kaota kõike CasinoCasino. See pole veel kõik, kui tegemist on tutvustusi. Kord nädalas regulaarselt mängijad saavad Mystery Spin. Igal nädalal võite saada mõistatus arvu tasuta keerutab uue mängu.
Iga kuu mängijad nautida uue turniiri CasinoCasino. Et võita, pead järgima reegleid, mängida mänge kaasatud ja olla parem kui teised mängijad. Lõpus iga konkursi võitjad saavad oma auhinnad.
Kui võidate igal võistluste juures CasinoCasino, boonus auhinna kantakse teie kontole automaatselt. Raha tagasi antakse automaatselt ka, aga sa pead selle aktiveerima esimene. Muud soodustused, mis on pakutud CasinoCasino tuleb aktiveerida esmakordselt samuti. Käivitustoimingute on tõesti lihtne. Sa pead olema sisse logitud kontole esimesena. Siis võid minna menüüsse oma vasakule ja alla raha tagasi kaardil saab aktiveerida raha tagasi ja all boonus kaardil saab aktiveerida muid boonuseid. Boonussüsteem selles kasiino on ilmselt üks parimaid seal. Kui teete tagatisraha, raha läheb oma raha rahakott ja kui sa aktiveerida boonus raha läheb oma boonus rahakott. Kui hakkate mängima oma panused võetakse oma raha rahakoti esimene. See on hea, sest kui sa kaotad, võite jätkata mängimist oma boonusraha, aga kui sa võidad, saad tühistada boonus. See tähendab, et ei ole ühtegi panustamise nõuded, mida peavad täitma.
Jah, seal on 40 x panustamise nõue iga boonus. Panustamise nõuded peavad olema täidetud 30 päeva jooksul. Huvides argument, oletame, et te teete tagatisraha 10 €, siis on kihlvedu € 400 30 päeva jooksul. Sa ei saa teha väljamakse enne kohtuda panustamise nõuded. Alati on võimalus tühistada boonus, kuid selle tulemuseks te kaotada boonus vahenditest.
Saate mängida mõnda mängu, mida soovite oma boonusraha välja arvatud live kasiino mänge. Te peate meeles pidama, et mitte iga mäng loeb sama poole panustamise nõuded. Kihlvedudega et teete teenindusajad loeb 100% suunas panustamise nõuded. Järgmised mängud on välistatud panustamise nõuded kuigi: Blood Suckers, Burning Desire, Dragon Island, Dead or Alive, Egiptuse Heroes, Jackpot Jester 50k, Jungle Vaimu, Jackpot Jester Wild Nihuta, Kings of Chicago, Reel varastada, Retro Reels Extreme Heat, koormatud, Super Monopoly raha, Secret of Stones, Simsalabim, Pyramid: surematuse, 1429 kaardistamata Seas ja soov Master.
Kõik oma andmeid hoitakse privaatselt tänu kasiino kõrgeim tase krüpteerimist. Kõik teie isikuandmeid salvestatakse turvalistes serverites, mis on kättesaadav usaldusväärne liikmed kasiino ainult. Kasiino ei jaga ega müü teie isiklikke andmeid kolmandatele isikutele.
Kasiino kasutab küpsiseid üks asi ainult, et jätkuvalt parandada kasiino. Need küpsised ainult registreeru infot oma aktiivsuse. Sa pead olema teadlik, et kolmanda osapoole veebisaidid, mis viitavad lehele CasinoCasino reklaami eesmärgil võib kasutada ka küpsised.
Kui soovite täielikult ära CasinoCasino siis tuleb ka oma isikuandmeid, kui registreerida. See on viis, kuidas tõestada, et olete täisealine mängida näiteks.