Interneti-ühendus on võimalik kaotada, kuid paanikaks pole ruumi. Kui te ei saa oma mänguga kohe ühendust luua, logitakse teie panus alusena, see tähendab, et te ei tee selle konkreetse vooru jaoks mingeid toiminguid.
Casino Cruise'is mis tahes mängu mängimiseks peab teil olema konto. Ruleti osas on mõned reeglid, mida peate õppima, enne kui otsustate mängida päris rahaga. Hea uudis on see, et teil on võimalus mängida Casino Cruise'is oma lõbuks ilma sissemakseid tegemata. See on suurepärane funktsioon, mis võimaldab teil õppida mängureegleid, sel juhul ruletti ja kui olete end piisavalt enesekindlalt tundnud, võite hakata mängima päris raha eest. Mängu eesmärk on ennustada, kuhu pall maandub. Saate teha palju erinevaid panuseid ja soovitame teil õppida panuseid ja nende pakutavaid koefitsiente. Mõni kihlvedu on tõenäolisem ja mõni panus pole nii tõenäoline, kuid pakub suuremat väljamakset. Põhimõtteliselt peate alguses otsustama, kuidas soovite mängu mängida, kas teile meeldib rohkem väljakutseid või püsiv mäng, kus te ei kavatse palju võita, kuid samal ajal ei riski te ka palju.
Blackjack on veel üks väga populaarne mäng ja usume, et saate teada, kuidas seda kiiresti mängida. Mängu eesmärk on edasimüüja võita, saades käe 21-le lähemale, diilerist kõrgemale ja ilma büstita. Parim käsi Blackjackis on see, kui saate 2 esialgset kaarti, mille koguväärtus on 21. See käsi peaks hõlmama ässa ja näokaarti või 10. Kui saate oma kaks kaarti ja kui teil pole Blackjack jätkate mängu. Teil on võimalus lüüa, seista, jagada või kahekordistada.
Baccarati eesmärk on luua käsi, mis on lähedal 9. Suurim erinevus, mida Baccarat mängijatele pakub, on võimalus panustada pankuri käele ja samuti viigistada. Kui olete oma kaardid kätte saanud, saate kolmanda kaardi vastavalt etteantud reeglitele, nii saab seda ka pankur. Mängija reeglid on üsna lihtsad: kui teie käe väärtus on alla 5, saate kolmanda kaardi ja siis, kui teie käe väärtus on 6 või suurem, saate kaardi. Pankuri reeglid on veidi keerulisemad ja need sõltuvad mängija kolmandast kaardist. Hea uudis on see, et eduka seansi korraldamiseks ei pea te neid reegleid teadma.
Live-kasiino võimaldab teil reaalajas kogemusi nautida mugavalt kodus. Saate mängida erinevaid lauamänge, mida voogedastatakse stuudiost või maapealsest kasiinost. Mänge võõrustavad professionaalsed Live-edasimüüjad, kellega saate rääkida ja hetkeks unustada, et istute oma arvuti ees, mitte kasiinos.
Otsevestluse aken võimaldab teil rääkida edasimüüjaga ja ka teiste mängijatega.
Reaalajas edasimüüjal pole juurdepääsu teie kontole, nii et nad ei saa teid kuidagi aidata. Kuid kui teil on mängitava mänguga seoses küsimusi, on teil hea meel teid aidata.
Sel hetkel, kui kasiino saab kätte kõik vajalikud dokumendid, töötlevad nad võimalikult kiiresti. Töötlemisaeg võtab tavaliselt 24 tunni jooksul, kuid mõnikord võib see võtta kauem aega. Kui te ei soovi protseduuri pikendada, peaksite saatma kõik vajalikud dokumendid korraga ja järgima kindlasti koopiate reegleid.
Kui taotlete enda hasartmängudest väljaarvamist, peate ootama perioodi lõppu, kui olete Ühendkuningriigi resident, võib mõni teine mängija enesevälistamise tühistada. Seda tehes on teil 7-päevane puhkeperiood, et oma otsusele uuesti mõelda.
Kui enese välistamiseks valitud tähtaeg on möödas, avatakse teie konto automaatselt uuesti. Ja kui olete Ühendkuningriigi resident, peate enne konto uuesti avamist saatma kasiino päringu.
Enesevälistamine on funktsioon, mis võimaldab teil hasartmängudes puhata. See on samm, mille probleemsed mängurid tavaliselt teevad, kui hasartmängud hakkavad nende elu negatiivselt mõjutama.
Jah, võite oma konto igal ajal sulgeda ja selleks peate võtma ühendust klienditoega ja nad juhatavad teid protsessi läbi.
Kui logite sisse oma kontole ja valite vahekaardi Profiil, saate parandada kogu registreerimisel esitatud teabe. Ainus teave, mida te muuta ei saa, on teie nimi, sünniaeg ja elukohariik.
Tavaliselt, kui registreerimisel tekib mõni probleem, on need iseenesestmõistetavad. Kuid kui probleem püsib ja te ei leia viisi selle lahendamiseks, peate abi saamiseks pöörduma klienditoe poole.
Kui logite sisse oma kontole, klõpsake ülemisel navigeerimisribal vahekaardil „Minu konto”. See viib teid oma avalehele ja klõpsake sealt vahekaardil Profiil, mille leiate külgmenüüst.
Oma kontotegevust saate igal ajal kontrollida. Klõpsake lihtsalt Minu konto all vahekaardil Tehing. Kui vajate lisateavet, mida te sealt ei leia, võite täiendava abi saamiseks pöörduda klienditoe poole.
Kahjuks lubab Casino Cruise oma mängijatel olla ainult üks konto. Ja ausalt öeldes on vaja ainult ühte kontot. Tervitusboonuse kasutamiseks kipuvad mängijad looma kasiinos rohkem kontosid, kuid peame teile ütlema, et see on ebaseaduslik tegevus ja te ei tohiks seda teha.
Kui hasartmängud hakkavad teie kontrolli alt väljuma, ei ole see enam lõbus. Sel hetkel, kui mõistate, et teil on probleeme ja teil tekib hasartmängusõltuvus, peaksite abi otsima. Võite külastada Casino Cruise'i veebisaidi jaotist Vastutustundlik mängimine ja võtta ühendust ühe paljudega oma lehele linkinud organisatsioonidest. Samuti pakuvad nad erinevaid tööriistu, mis aitavad teil hasartmänguharjumust kontrollida.
Enamasti jõuavad hoiused teie kontole koheselt, kuid mõnel juhul võib see võtta kauem aega, olenevalt riigist, kus te elate, ja pakkujast.
Oma konto deponeerimine on väga lihtne. Kõik, mida peate tegema, on suunduda Kassasse ja valida endale sobiv sissemaksemeetod. Sisestage sissemakse summa ja kinnitage sissemakse. Casino Cruise'is saate kasutada ühte järgmistest viisadest: Visa, MasterCard, Skrill, Neteller, Paysafe või pangaülekanne. Pidage meeles, et Skrilli ja Netelleri kaudu tehtud sissemaksed ei ole tervitusboonuse saamise õigused.
Minimaalne ja maksimaalne summa, mille saate oma kontole deponeerida, sõltuvad peamiselt teie kasutatavast makseviisist. Enamasti on minimaalne sissemakse 10–30 dollarit ja maksimaalne sissemakse 250–10 000 dollarit. Kui soovite konkreetselt teada, kui palju saate hoiustada, siis peaksite minema kassasse ja klõpsama makseviisil ning leiate sealt kogu vajaliku teabe.
Teie sissemakse võib paljudel põhjustel ebaõnnestuda ja makseteenuse pakkuja ei teavita kasiinot, miks see nii on. Mõned levinumad põhjused, miks sissemakse võib ebaõnnestuda, on järgmised:
· Olete sisestanud valed makseandmed ja see on üks levinumaid põhjuseid, miks sissemakse võib ebaõnnestuda. Kui teie andmed ei ühti, lükkab pank kohe teie tehingu tagasi.
· Võimalik, et olete sisestanud vale CVV2 / CVC2 turvanumbri.
· Teie kontol pole piisavalt raha.
· Kui teil on korraga rohkem kui 5 krediitkaarti, võib see takistada teie sissemakse läbimist.
Esimene asi, mida peate tegema, on kontrollida, kas rahalised vahendid on teie kontolt maha arvestatud, ja kui need olid siis peate võtma ühendust klienditoega. Mõnel juhul võib kasiino küsida teilt tehingu koopiat, et nad saaksid asja paremini uurida.
Casino Cruise ei võta sissemaksete eest tasu, kuid teie makseviis võib siiski olla. Igatahes, kui teete sissemakse ja kui sellega kaasneb teatud tasu, siis oleks see selgelt öeldud.
E-rahakott pakub kiiret ja turvalist rahaülekannet. Mõned kõige populaarsemad e-rahakotid, mida saate kasutada, on Neteller ja Skrill. Oma e-rahakoti kontot saate rahastada krediitkaardi, pangakaardi või pangahoiuse kaudu.
Jah, saate määrata sissemakse limiite igal ajal. Soovitame teil seda teha, sest nii saate oma eelarvet rohkem kontrollida. Võite minna jaotisse Vastutustundlik mängimine ja saate kõik oma piirid ajastada.
Mõned krediitkaartide väljaandjad takistavad kliente hoiuste tegemisel online-mängude saitidel. Kui teil on probleeme krediitkaardiga hoiustamisel, peate kõigepealt ühendust võtma oma kaardi pakkujaga. Ja vahepeal on Casino Cruise'is saadaval palju erinevaid makseviise, mida saate selle asemel kasutada.
Jah, oma kasiinokontole sissemakse tegemiseks on lubatud kasutada paljusid erinevaid makseviise. Casino Cruise'is saate oma konto rahastamiseks kasutada kuni viit erinevat makseviisi.
Jah, kõiki kasiinosse saadetud dokumente hoitakse turvalises keskkonnas. Kasiino kasutab uusimat SSL-krüptimistehnoloogiat, et kogu teie kasiinosse saadetud teave oleks turvaline.
Casino Cruise kasutab juhuslike arvude generaatorit, et tagada tõeline juhuslikkus. Veelgi enam, ka süsteemi on regulaarselt testitud.
3D Secure IPIN-i saamiseks peate pöörduma kaardi väljastanud panga või kaardi veebisaidi poole.
Ei, kasiino ei jaga teie andmeid kunagi kellegi teisega. Kasiino vajab teie isikuandmete, vanuse ja koduaadressi kinnitamiseks teie andmeid. See teave võimaldab kasiinol pakkuda pärisraha tehinguid teie kontole ja tagasi. Nad hoiavad kogu teie teavet turvalisena ja teie privaatsus on nende peamine prioriteet.
GDPR on akronüüm, mis tähistab isikuandmete kaitse üldmäärust ja see on EL andmekaitset käsitlev seadus.
Kasiino peab järgima mõnda Ühendkuningriigi hasartmängukomisjoni (UKGC) ja Malta mängude ameti (MGA) poolt neile kehtestatud ranget poliitikat ja seetõttu ei saa te teavet kustutada. Pärast teatud aja möödumist kustutab kasiino kõik teie andmed, kui te oma kontot enam ei kasuta.
Casino Cruise kasutab kõigi teie andmete kaitsmiseks SSL-krüpteerimist. Kõik kasiinos saadaval olevad makseviisid vastavad PCI-le ja vastavad PCI-standarditele. See tähendab, et kõik teie isiklikud ja finantsandmed on turvalised ning kasiino vastab maksete kõrgeimatele turvastandarditele.
Need valuutad on saadaval kasiino kruiisil USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW ja UAH. Pidage meeles, et kui olete valuuta valinud, ei saa te seda hiljem muuta.
Kasiinokontolt tagasimakse tegemine on väga lihtne. Kõik, mida peate tegema, on suunduda kassasse ja valida makseviis, mida soovite väljamakse jaoks kasutada. Pidage meeles, et peate esmalt kasutama sama makseviisi, mida kasutasite sissemakseks. Minimaalne summa, mille saate välja võtta, on enamasti 10 dollarit, kuid see võib erineda sõltuvalt makseviisist, mida kasutate väljamaksetel. Pidage meeles, et kui võtate boonusfonde välja, peate kõigepealt vastama läbimängimisnõuetele. Kasiino palub teil enne oma esimese väljamakse saamist esitada ka oma isikut tõendav dokument.
Iga väljamakse eest tuleb maksta 2% käsitlustasu. See summa ei ületa 2 dollarit ja iga kord, kui teete väljamakse, teavitatakse teid summast, kui olete oma väljamakse taotlenud.
Jah, võite tühistamise tühistada, kui see on veel ootel. Kui tagasivõtmine on vabastatud, ei saa te seda enam tühistada.
Minimaalne väljamaksesumma sõltub kasutatavast makseviisist. Tavaliselt on miinimumsumma umbes 10 dollarit.
Kahjuks ei ole teil lubatud raha teistele kasiinokontodele saata.
Kui kasiino saab väljamaksetaotluse, teevad nad väljamakse töötlemiseks kõvasti tööd, et saaksite oma raha võimalikult kiiresti kätte saada. Kui raha on vabastatud, sõltub kõik teie makseviisist, kui kiiresti raha kätte saate.
Boonus on lisaraha, millega kasiino autasustab oma uusi ja ustavaid mängijaid. Boonuse suurus võib varieeruda ja peate meeles pidama ühte asja, see tähendab, et kõigi boonustega kaasnevad läbimängimisnõuded. Seda teeb kasiino veendumaks, et hakkate mängima raha, mille nad teile kasiinos välja annavad. Näiteks kaasneb Casino Cruise'i tervitusboonusega 40-kordne läbimängimisnõue. See tähendab, et peate boonust mängima 40 korda, enne kui saate oma raha välja võtta. Väga oluline asi, mida meeles pidada, on see, et kõiki mänge ei arvestata läbimängimisnõuete täitmisel samamoodi, seega peate enne mängima asumist kontrollima.
Mõned kampaaniad on saadaval ainult teatud riikidest pärit mängijatele, kes kasutavad teatud makseviise. Kui vajate lisateavet, võtke ühendust klienditoega.
Kui soovite leida kõik saadaolevad pakkumised, võite minna lehele Pakkumine ja vaadata, mis teile praegu saadaval on. Kui te ei taha millestki ilma jääda, peaksite kasiinost SMS-e ja e-kirju vastu võtma, nii et iga kord, kui midagi on olemas, teavitatakse teid sellest.
Tasuta keerutuste aktiveerimine on väga lihtne. Peate lihtsalt mängu juurde suunduma ja selle avama ning teie tasuta keerutused ootavad teid.
Kui te ei saa oma kontole sisse logida, on see tavaliselt tingitud sellest, et kasutate valesid sisselogimisandmeid. Veenduge, et CAPS LOCK on teie klaviatuuril välja lülitatud. Kui teil on endiselt probleeme oma kontole sisselogimisega, peate võtma ühendust klienditoega.