Eesti
onlinecasinorank.ee
  • Kasiinod riikide kaupa
  • Kasiinoboonus
  • Kasiinomängud
  • Sissemakseviisid
  • Uudised
Menu
Online Casino
Eesti

Casino Cruise Online Casino ülevaade 2021 - Kkk

Age Limit
Casino Cruise
BoonusKuni 1000 dollarit
Hoiuse nõudedHoiuse nõuded:-
Väljamakse protsentVäljamakse protsent:-
Min tagatisrahaMin tagatisraha:-
Võta oma boonus
Total score8.0
Online Casino
Plussid
+ Nice'i käimasolevad kampaaniad Kiire väljamakse
Miinused

Kasiino kiirülevaade

Year foundedYear founded:2014
Boonused (5)
+
100% boonusFree Spins BonusSissemakseboonusSissemakseboonusTervitusboonus
Kasiinod (2)
+
Instant Play
Kasutajatoe kanalid (2)
+
Live-vestlus
Toetage e-posti
Keeled (7)
+
araabia
inglise
norra
rootsi
saksa
soome
vene
Litsentsid (2)
+
Malta Gaming Authority
UK Gambling Commission
Partnerprogramm (1)
+
Affiliate Cruise
Riigid (25)
+
Bulgaaria
Egiptus
Etioopia
Horvaatia
Jordaania
Kamerun
Kanada
Katar
Keenia
Lõuna-Aafrika Vabariik
Maroko
Mehhiko
Nigeeria
Norra
Omaan
Peruu
Poola
Saksamaa
Saudi Araabia
Suurbritannia
Tuneesia
Tšehhi
Venemaa
Venezuela
Šveits
Sissemakseviisid (22)
+
Zimpler
BokuCredit Cards
Debit Card
EasyEFT
EcoPayzEnterCashEntropay
Euteller
MaestroMasterCardNetellerPaysafe Card
Prepaid Cards
Skrill
Sofortuberwaisung
Ticket Premium
TrustlyVisa
Visa Electron
iDEAL
Tarkvara (6)
+
Evolution Gaming
Microgaming
NetEnt
Nyx Interactive
Play'n GO
Quickspin
Valuutad (18)
+
Bulgaaria leevi
Czech Republic korunas
Horvaatia kuna
Kanada dollarit
Lõuna-Aafrika randi
Mehhiko peesot
Norra krooni
Peruu solli
Poola zlotti
Rootsi krooni
Rumeenia leud
Suurbritannia naelsterlingit
Taani krooni
USA dollarit
Venemaa rubla
Venezuela boliivarit
eurot
Šveitsi franki
Väljamakseviisid (8)
+
EcoPayz
Entropay
MasterCard
Neteller
Skrill
Trustly
Visa
Visa Electron
Sissemakseviisid
MasterCardNetellerPaysafe CardSkrillTrustlyVisa
Usaldab
Malta Gaming AuthorityUK Gambling Commission

Kkk

Kaotasin mängimise ajal Interneti-ühenduse. Mis sellistes olukordades juhtub?

Interneti-ühendus on võimalik kaotada, kuid paanikaks pole ruumi. Kui te ei saa oma mänguga kohe ühendust luua, logitakse teie panus alusena, see tähendab, et te ei tee selle konkreetse vooru jaoks mingeid toiminguid.

Kuidas Casino Cruise'is ruletti mängida?

Casino Cruise'is mis tahes mängu mängimiseks peab teil olema konto. Ruleti osas on mõned reeglid, mida peate õppima, enne kui otsustate mängida päris rahaga. Hea uudis on see, et teil on võimalus mängida Casino Cruise'is oma lõbuks ilma sissemakseid tegemata. See on suurepärane funktsioon, mis võimaldab teil õppida mängureegleid, sel juhul ruletti ja kui olete end piisavalt enesekindlalt tundnud, võite hakata mängima päris raha eest. Mängu eesmärk on ennustada, kuhu pall maandub. Saate teha palju erinevaid panuseid ja soovitame teil õppida panuseid ja nende pakutavaid koefitsiente. Mõni kihlvedu on tõenäolisem ja mõni panus pole nii tõenäoline, kuid pakub suuremat väljamakset. Põhimõtteliselt peate alguses otsustama, kuidas soovite mängu mängida, kas teile meeldib rohkem väljakutseid või püsiv mäng, kus te ei kavatse palju võita, kuid samal ajal ei riski te ka palju.

Kuidas mängida Blackjacki?

Blackjack on veel üks väga populaarne mäng ja usume, et saate teada, kuidas seda kiiresti mängida. Mängu eesmärk on edasimüüja võita, saades käe 21-le lähemale, diilerist kõrgemale ja ilma büstita. Parim käsi Blackjackis on see, kui saate 2 esialgset kaarti, mille koguväärtus on 21. See käsi peaks hõlmama ässa ja näokaarti või 10. Kui saate oma kaks kaarti ja kui teil pole Blackjack jätkate mängu. Teil on võimalus lüüa, seista, jagada või kahekordistada.

Kuidas Baccaratit mängida?

Baccarati eesmärk on luua käsi, mis on lähedal 9. Suurim erinevus, mida Baccarat mängijatele pakub, on võimalus panustada pankuri käele ja samuti viigistada. Kui olete oma kaardid kätte saanud, saate kolmanda kaardi vastavalt etteantud reeglitele, nii saab seda ka pankur. Mängija reeglid on üsna lihtsad: kui teie käe väärtus on alla 5, saate kolmanda kaardi ja siis, kui teie käe väärtus on 6 või suurem, saate kaardi. Pankuri reeglid on veidi keerulisemad ja need sõltuvad mängija kolmandast kaardist. Hea uudis on see, et eduka seansi korraldamiseks ei pea te neid reegleid teadma.

Mis on live-kasiino?

Live-kasiino võimaldab teil reaalajas kogemusi nautida mugavalt kodus. Saate mängida erinevaid lauamänge, mida voogedastatakse stuudiost või maapealsest kasiinost. Mänge võõrustavad professionaalsed Live-edasimüüjad, kellega saate rääkida ja hetkeks unustada, et istute oma arvuti ees, mitte kasiinos.

Milleks ma saan kasiino reaalajas vestlusakent kasutada?

Otsevestluse aken võimaldab teil rääkida edasimüüjaga ja ka teiste mängijatega.

Kas otsemüüja saab mind aidata minu kontoga?

Reaalajas edasimüüjal pole juurdepääsu teie kontole, nii et nad ei saa teid kuidagi aidata. Kuid kui teil on mängitava mänguga seoses küsimusi, on teil hea meel teid aidata.

Kui kaua võtab aega minu konto kinnitamine?

Sel hetkel, kui kasiino saab kätte kõik vajalikud dokumendid, töötlevad nad võimalikult kiiresti. Töötlemisaeg võtab tavaliselt 24 tunni jooksul, kuid mõnikord võib see võtta kauem aega. Kui te ei soovi protseduuri pikendada, peaksite saatma kõik vajalikud dokumendid korraga ja järgima kindlasti koopiate reegleid.

Kas on olemas võimalus enesevälistamine tühistada?

Kui taotlete enda hasartmängudest väljaarvamist, peate ootama perioodi lõppu, kui olete Ühendkuningriigi resident, võib mõni teine mängija enesevälistamise tühistada. Seda tehes on teil 7-päevane puhkeperiood, et oma otsusele uuesti mõelda.

Mida teha pärast enese välistamise perioodi lõppu?

Kui enese välistamiseks valitud tähtaeg on möödas, avatakse teie konto automaatselt uuesti. Ja kui olete Ühendkuningriigi resident, peate enne konto uuesti avamist saatma kasiino päringu.

Kuidas ennast hasartmängudest välja jätta?

Enesevälistamine on funktsioon, mis võimaldab teil hasartmängudes puhata. See on samm, mille probleemsed mängurid tavaliselt teevad, kui hasartmängud hakkavad nende elu negatiivselt mõjutama.

Kas ma saan oma konto sulgeda?

Jah, võite oma konto igal ajal sulgeda ja selleks peate võtma ühendust klienditoega ja nad juhatavad teid protsessi läbi.

Kas ma saan valesid isikuandmeid muuta?

Kui logite sisse oma kontole ja valite vahekaardi Profiil, saate parandada kogu registreerimisel esitatud teabe. Ainus teave, mida te muuta ei saa, on teie nimi, sünniaeg ja elukohariik.

Mul on probleeme registreerimislehega. Mida ma peaksin tegema?

Tavaliselt, kui registreerimisel tekib mõni probleem, on need iseenesestmõistetavad. Kuid kui probleem püsib ja te ei leia viisi selle lahendamiseks, peate abi saamiseks pöörduma klienditoe poole.

Kus on minu profiilileht?

Kui logite sisse oma kontole, klõpsake ülemisel navigeerimisribal vahekaardil „Minu konto”. See viib teid oma avalehele ja klõpsake sealt vahekaardil Profiil, mille leiate külgmenüüst.

Kas on võimalik kontrollida minu konto tegevust või tehingute ajalugu?

Oma kontotegevust saate igal ajal kontrollida. Klõpsake lihtsalt Minu konto all vahekaardil Tehing. Kui vajate lisateavet, mida te sealt ei leia, võite täiendava abi saamiseks pöörduda klienditoe poole.

Kas mul võib olla rohkem kui üks konto?

Kahjuks lubab Casino Cruise oma mängijatel olla ainult üks konto. Ja ausalt öeldes on vaja ainult ühte kontot. Tervitusboonuse kasutamiseks kipuvad mängijad looma kasiinos rohkem kontosid, kuid peame teile ütlema, et see on ebaseaduslik tegevus ja te ei tohiks seda teha.

Usun, et mul on hasartmänguprobleeme. Kellega saan nõu pidada?

Kui hasartmängud hakkavad teie kontrolli alt väljuma, ei ole see enam lõbus. Sel hetkel, kui mõistate, et teil on probleeme ja teil tekib hasartmängusõltuvus, peaksite abi otsima. Võite külastada Casino Cruise'i veebisaidi jaotist Vastutustundlik mängimine ja võtta ühendust ühe paljudega oma lehele linkinud organisatsioonidest. Samuti pakuvad nad erinevaid tööriistu, mis aitavad teil hasartmänguharjumust kontrollida.

Kui kaua võtab sissemakse minu kontole jõudmine aega?

Enamasti jõuavad hoiused teie kontole koheselt, kuid mõnel juhul võib see võtta kauem aega, olenevalt riigist, kus te elate, ja pakkujast.

Kuidas teha sissemakseid minu Casino Cruise kontole?

Oma konto deponeerimine on väga lihtne. Kõik, mida peate tegema, on suunduda Kassasse ja valida endale sobiv sissemaksemeetod. Sisestage sissemakse summa ja kinnitage sissemakse. Casino Cruise'is saate kasutada ühte järgmistest viisadest: Visa, MasterCard, Skrill, Neteller, Paysafe või pangaülekanne. Pidage meeles, et Skrilli ja Netelleri kaudu tehtud sissemaksed ei ole tervitusboonuse saamise õigused.

Mis on minimaalne ja maksimaalne summa, mida saan hoiustada?

Minimaalne ja maksimaalne summa, mille saate oma kontole deponeerida, sõltuvad peamiselt teie kasutatavast makseviisist. Enamasti on minimaalne sissemakse 10–30 dollarit ja maksimaalne sissemakse 250–10 000 dollarit. Kui soovite konkreetselt teada, kui palju saate hoiustada, siis peaksite minema kassasse ja klõpsama makseviisil ning leiate sealt kogu vajaliku teabe.

Miks minu sissemakse ebaõnnestus?

Teie sissemakse võib paljudel põhjustel ebaõnnestuda ja makseteenuse pakkuja ei teavita kasiinot, miks see nii on. Mõned levinumad põhjused, miks sissemakse võib ebaõnnestuda, on järgmised:

· Olete sisestanud valed makseandmed ja see on üks levinumaid põhjuseid, miks sissemakse võib ebaõnnestuda. Kui teie andmed ei ühti, lükkab pank kohe teie tehingu tagasi.

· Võimalik, et olete sisestanud vale CVV2 / CVC2 turvanumbri.

· Teie kontol pole piisavalt raha.

· Kui teil on korraga rohkem kui 5 krediitkaarti, võib see takistada teie sissemakse läbimist.

Olen teinud sissemakse, kuid raha ei kantud minu kontole. Mida ma peaksin tegema?

Esimene asi, mida peate tegema, on kontrollida, kas rahalised vahendid on teie kontolt maha arvestatud, ja kui need olid siis peate võtma ühendust klienditoega. Mõnel juhul võib kasiino küsida teilt tehingu koopiat, et nad saaksid asja paremini uurida.

Kas ma pean maksma hoiuste eest tasu?

Casino Cruise ei võta sissemaksete eest tasu, kuid teie makseviis võib siiski olla. Igatahes, kui teete sissemakse ja kui sellega kaasneb teatud tasu, siis oleks see selgelt öeldud.

Mis on e-rahakoti ülekandmine?

E-rahakott pakub kiiret ja turvalist rahaülekannet. Mõned kõige populaarsemad e-rahakotid, mida saate kasutada, on Neteller ja Skrill. Oma e-rahakoti kontot saate rahastada krediitkaardi, pangakaardi või pangahoiuse kaudu.

Kas ma saan määrata sissemakse limiidi?

Jah, saate määrata sissemakse limiite igal ajal. Soovitame teil seda teha, sest nii saate oma eelarvet rohkem kontrollida. Võite minna jaotisse Vastutustundlik mängimine ja saate kõik oma piirid ajastada.

Miks Casino Cruise minu kaarti ei aktsepteeri?

Mõned krediitkaartide väljaandjad takistavad kliente hoiuste tegemisel online-mängude saitidel. Kui teil on probleeme krediitkaardiga hoiustamisel, peate kõigepealt ühendust võtma oma kaardi pakkujaga. Ja vahepeal on Casino Cruise'is saadaval palju erinevaid makseviise, mida saate selle asemel kasutada.

Kas mul on lubatud kasutada rohkem kui ühte makseviisi?

Jah, oma kasiinokontole sissemakse tegemiseks on lubatud kasutada paljusid erinevaid makseviise. Casino Cruise'is saate oma konto rahastamiseks kasutada kuni viit erinevat makseviisi.

Kas ma saan oma dokumente saata ja kas need on ohutud?

Jah, kõiki kasiinosse saadetud dokumente hoitakse turvalises keskkonnas. Kasiino kasutab uusimat SSL-krüptimistehnoloogiat, et kogu teie kasiinosse saadetud teave oleks turvaline.

Kuidas ma saan teada, et mängud kasiinos on õiglased?

Casino Cruise kasutab juhuslike arvude generaatorit, et tagada tõeline juhuslikkus. Veelgi enam, ka süsteemi on regulaarselt testitud.

Kuidas saada 3D Secure IPIN?

3D Secure IPIN-i saamiseks peate pöörduma kaardi väljastanud panga või kaardi veebisaidi poole.

Kas Casino Cruise jagab minu andmeid kolmandate osapooltega?

Ei, kasiino ei jaga teie andmeid kunagi kellegi teisega. Kasiino vajab teie isikuandmete, vanuse ja koduaadressi kinnitamiseks teie andmeid. See teave võimaldab kasiinol pakkuda pärisraha tehinguid teie kontole ja tagasi. Nad hoiavad kogu teie teavet turvalisena ja teie privaatsus on nende peamine prioriteet.

Mida tähendab GDPR?

GDPR on akronüüm, mis tähistab isikuandmete kaitse üldmäärust ja see on EL andmekaitset käsitlev seadus.

Kas ma saan mõned oma andmed kustutada?

Kasiino peab järgima mõnda Ühendkuningriigi hasartmängukomisjoni (UKGC) ja Malta mängude ameti (MGA) poolt neile kehtestatud ranget poliitikat ja seetõttu ei saa te teavet kustutada. Pärast teatud aja möödumist kustutab kasiino kõik teie andmed, kui te oma kontot enam ei kasuta.

Kas Casino Cruise'is on minu rahalised vahendid turvalised?

Casino Cruise kasutab kõigi teie andmete kaitsmiseks SSL-krüpteerimist. Kõik kasiinos saadaval olevad makseviisid vastavad PCI-le ja vastavad PCI-standarditele. See tähendab, et kõik teie isiklikud ja finantsandmed on turvalised ning kasiino vastab maksete kõrgeimatele turvastandarditele.

Mis on Casino Cruise'is saadaval olevad valuutad?

Expand

Need valuutad on saadaval kasiino kruiisil USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW ja UAH. Pidage meeles, et kui olete valuuta valinud, ei saa te seda hiljem muuta.

Kuidas ma saan oma kontolt raha välja võtta?

Expand

Kasiinokontolt tagasimakse tegemine on väga lihtne. Kõik, mida peate tegema, on suunduda kassasse ja valida makseviis, mida soovite väljamakse jaoks kasutada. Pidage meeles, et peate esmalt kasutama sama makseviisi, mida kasutasite sissemakseks. Minimaalne summa, mille saate välja võtta, on enamasti 10 dollarit, kuid see võib erineda sõltuvalt makseviisist, mida kasutate väljamaksetel. Pidage meeles, et kui võtate boonusfonde välja, peate kõigepealt vastama läbimängimisnõuetele. Kasiino palub teil enne oma esimese väljamakse saamist esitada ka oma isikut tõendav dokument.

Kas Casino Cruise võtab väljamaksete eest tasu?

Expand

Iga väljamakse eest tuleb maksta 2% käsitlustasu. See summa ei ületa 2 dollarit ja iga kord, kui teete väljamakse, teavitatakse teid summast, kui olete oma väljamakse taotlenud.

Kas on võimalik tühistamistaotlust tühistada?

Expand

Jah, võite tühistamise tühistada, kui see on veel ootel. Kui tagasivõtmine on vabastatud, ei saa te seda enam tühistada.

Mis on minimaalne summa, mille saan välja võtta?

Expand

Minimaalne väljamaksesumma sõltub kasutatavast makseviisist. Tavaliselt on miinimumsumma umbes 10 dollarit.

Kas ma saan oma kontolt raha saata kellegi teise kontole?

Expand

Kahjuks ei ole teil lubatud raha teistele kasiinokontodele saata.

Millal peaksin pärast raha väljamaksmist oma raha ootama?

Expand

Kui kasiino saab väljamaksetaotluse, teevad nad väljamakse töötlemiseks kõvasti tööd, et saaksite oma raha võimalikult kiiresti kätte saada. Kui raha on vabastatud, sõltub kõik teie makseviisist, kui kiiresti raha kätte saate.

Mis on boonus?

Expand

Boonus on lisaraha, millega kasiino autasustab oma uusi ja ustavaid mängijaid. Boonuse suurus võib varieeruda ja peate meeles pidama ühte asja, see tähendab, et kõigi boonustega kaasnevad läbimängimisnõuded. Seda teeb kasiino veendumaks, et hakkate mängima raha, mille nad teile kasiinos välja annavad. Näiteks kaasneb Casino Cruise'i tervitusboonusega 40-kordne läbimängimisnõue. See tähendab, et peate boonust mängima 40 korda, enne kui saate oma raha välja võtta. Väga oluline asi, mida meeles pidada, on see, et kõiki mänge ei arvestata läbimängimisnõuete täitmisel samamoodi, seega peate enne mängima asumist kontrollima.

Tundub, et mind jäetakse mõnest kampaaniast välja, miks see nii on?

Expand

Mõned kampaaniad on saadaval ainult teatud riikidest pärit mängijatele, kes kasutavad teatud makseviise. Kui vajate lisateavet, võtke ühendust klienditoega.

Kust leida praegu saadaolevaid boonuseid?

Expand

Kui soovite leida kõik saadaolevad pakkumised, võite minna lehele Pakkumine ja vaadata, mis teile praegu saadaval on. Kui te ei taha millestki ilma jääda, peaksite kasiinost SMS-e ja e-kirju vastu võtma, nii et iga kord, kui midagi on olemas, teavitatakse teid sellest.

Kuidas tasuta keerutusi aktiveerida?

Expand

Tasuta keerutuste aktiveerimine on väga lihtne. Peate lihtsalt mängu juurde suunduma ja selle avama ning teie tasuta keerutused ootavad teid.

Ma ei saa oma kontole sisse logida. Mida ma peaksin tegema?

Expand

Kui te ei saa oma kontole sisse logida, on see tavaliselt tingitud sellest, et kasutate valesid sisselogimisandmeid. Veenduge, et CAPS LOCK on teie klaviatuuril välja lülitatud. Kui teil on endiselt probleeme oma kontole sisselogimisega, peate võtma ühendust klienditoega.

Umbes
Privacy policy
Arvustused
Mängujuhised
Uudised
© onlinecasinorank.ee 2021