Suurim erinevus registreerumisboonuste ja tervitusboonuste vahel on see, millal neid pakutakse. Kuigi tervitusboonuseid pakutakse klientidele, kes on juba liitunud ja teinud oma esimese sissemakse või ostu, pakutakse sageli registreerumise stiimuleid uutele tarbijatele teenuse või toote tellimiseks.
Abikõlblikkus
Kvalifitseeruvad piirangud nende kahe vahel on veel üks oluline erinevus. Kõik uued kliendid kvalifitseeruvad sageli registreerumisboonuste saamiseks, kui nad täidavad teatud nõudeid, näiteks on uus klient, sisestavad sooduskoodi või teevad minimaalse sissemakse. Teisest küljest on tervitusboonused sageli reserveeritud klientidele, kes on täitnud spetsiifilisemad kriteeriumid, nagu näiteks esimese sissemakse tegemine või teatud kulunõuete täitmine.
Boonuse suurus ja struktuur
Soodustuste suurus ja vorm varieerub ka registreerumisboonuste ja tervitusboonuste vahel. Seevastu tervitusboonuste puhul, mis on sageli protsent kliendi esialgsest sissemaksest kuni kindlaksmääratud summani, on registreerumisboonused sageli fikseeritud summad, näiteks 100 või 200 dollarit. Lisaks võivad tervitusboonused olla struktureeritud astmeliste boonustena, kus kliendid saavad lisaboonuseid mitme sissemakse tegemise või muude kulunõuete täitmise eest.
Panustamisnõuded
Lõpuks võivad registreerumisboonustel ja tervitusboonustel olla erinevad läbimängimisnõuded. Panustamisnõuded viitavad rahasummale, mille klient peab panustama või läbi mängima, enne kui ta saab boonusest teenitud võidud välja võtta. Registreerumisboonustel võivad olla kõrgemad läbimängimisnõuded, kuna neid pakutakse sageli suuremates summades, samas kui tervitusboonustel võivad olla madalamad nõuded, et julgustada kliente mängimist jätkama.